פרטיהם האישיים של 267 מיליון משתמשי פייסבוק נחשפו במחדל ענק נוסף, שהרשת החברתית ניסתה להסתיר. מדובר במאגר מידע, שהיה חשוף בפורומים של האקרים באינטרנט למשך מספר שבועות ובו נמצאים רשימות החברים והקבוצות ותמונות של מילוני המשתמשים. הקישור הוסר מהפורום ומפייסבוק נמסר כי העניין בבדיקה וכי נראה שמדובר במאגר נתונים מלפני כמה שנים. 
כזכור, במרץ בשנה שעברה פורסם ב-channel 4 בבריטניה כי חברה בשם קיימברידג' אנליטיקה קיבלה לידיה באופן אסון נתונים אישיים על משתמשי פייסבוק ללא ידיעתם, זאת באמצעות אפליקציית סקרים שנקראה This is your digital life שמשתמשים התקינו. האפליקציה שאבה את המידע של מי שהתקין אותה – וגם את המידע של כל חברי הפייסבוק שלו. בהמשך, המידע עבר - בניגוד לכללי השימוש של פייסבוק - ל"קיימברידג' אנליטיקה", והחברה הזו השתמשה בו כדי לבנות פרופילים פסיכולוגיים של משתמשים ולהציג מודעות פרסום פוליטיות יעילות וממוקדות לטובת דונלד טראמפ, במהלך הבחירות בארה"ב. 
בעקבות הפרסומים המדוברים החברה נסגרה ומנכ"ל פייסבוק יצא בסדרת ראיונות חריגה מאוד, שכן הוא אינו מרבה להתראיין. הוא ניסה "לכבות את האש" והמשיך בניסיונות שכללו בנוסף גם עדויות בפני הקונגרס ובפני בית הנבחרים. לאחר מכן הוא אף הגיע לפרלמנט האירופי בבריסל, אם כי סירב להגיע לבריטניה - זאת למרות הניסיונות לחייב אותו לעשות זאת. פרטיהם האישיים של 87 מיליון גולשים ברחבי העולם, בהם כ-47 אלף ישראלים נפגעו מדליפת המידע.

כאמור, ביולי האחרון, פייסבוק נקנסה בקיץ האחרון בחמישה מיליארד דולרים על ידי נציבות הסחר הפדרלית בארצות הברית, זאת בשל הכשלים בנושא הגנת הפרטיות של המשתמשים שנתגלו בשנה וחצי האחרונות ושיאם בפרשת קיימברידג' אנליטיקה. מדובר בקנס הגבוה ביותר שהוטל על ידי הנציבות מאז הקמתה, אך זו אינה פגיעה כלכלית קשה בפייסבוק שרווחיה גדולים מהסכום המדובר.
 
כשנה לפני כן, הרשות להגנת הפרטיות בבריטניה הטילה קנס בשווי חצי מיליון פאונד (כ-664 אלף דולרים) על פייסבוק, זאת בעקבות הפרשה. מדובר בסכום הגבוה ביותר שניתן להטיל על החברה בגין עבירה של פגיעה בפרטיות הגולשים.