בבית הדין האזורי לעבודה בירושלים מתקיים הבוקר דיון בעתירה שהגישה שירה רבן, עובדת לשעבר במעון ראש הממשלה, נגד אשת רה"מ שרה נתניהו. לאחר שלא התייצבה לדיון הקודם בו נדרשה להתייצב, נדחתה עדותה של נתניהו להיום. רבן עבדה כ-13 ימים בלבד במעון ובתקופתה הקצרה היא טוענת שחוותה "פגיעה והתעמרות" ושנמנעו ממנה הפסקות למזון ומנוחה.



כאמור, שיאו של הדיון הראשון בביהמ"ש שהתקיים באוקטובר היה דווקא בהיעדרה של נתניהו שלא הגיעה כלל לדיון למרות שהייתה אמורה לעלות לדוכן העדים. נתניהו התייצבה היום בבית המשפט והייתה מלאת טענות כלפיי התקשורת ועובדות הבית. בעדותה הבוקר תקפה אשת ראש הממשלה ואמרה כי "הפכתי לשק חבטות של התקשורת, עוד בשנות ה-90 פתחו נישה לתבוע את שרה נתניהו". 



עוד ציינה נתניהו כי לא הכירה כלל את רבן בתקופה בה עבדה במעון. "מה ששירה רבן אומרת זה שקר. בקושי הכרתי אותה ובקושי ראיתי אותה. אני יושבת כבר 25 שנה על הנישה והתקשורת בכל מאודה רוצה להוציא אותי רע. יש עובדים שרוצים לסחוט ממני כספים. בתקופה שבעלי היה ראש ממשלה הכול היה טוב ויפה. ברגע שחזר לתפקיד הכול חזר. מני נפתלי הוא באותה קליקה של שירה רבן. מני נפתלי התקשר אישית למאות אנשים כדי ללחוץ עליהם".

"ש גבול לשקרים", הוסיפה אשת רה"מ, "יש לי הזדמנות להגיד את מה שיש לי אחרי 23 שנים של הנרטיב. אנו מרגישה שזאת התעללות. התקשורת באמצעות עורכת הדין הזאת רוצה להתעלל בי".

כשעורכת הדין נעמי לנדאו, המייצגת את רבן, שאלה האם היא צועקת על העובדים במעון, השיבה נתניהו: "את האחרונה שיכולה לשאול את זה לאור השמועות עלייך. במשך שנים את עושה קריירה על הגב שלי: מני נפתלי, גיא אליהו ושירה רבן".