תוקף מימין: יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, פרסם הערב (שני) פוסט בפייסבוק בו הוא תוקף את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ומונה את המקרים בהם סטה נתניהו, לטענתו, מהאידאולוגיה הימנית. בנוסף, קרא ליברמן לנתניהו לפנות מיידית את חאן אל-אחמר והמבנים ליד סוסיא.

"נתניהו החליט שלא לפנות את חאן אל אחמר בניגוד מוחלט לדעתי. הוא הוציא הוראה כתובה, 20 שעות לפני הפינוי, תירץ זאת במצב הבינלאומי ומה בסוף? גם לא פינינו את חאן אל אחמר וגם אנחנו מואשמים בפשעי מלחמה. לו נתניהו היה חושב במונחים של מנהיג לאומי, היה מפנה היום גם את חאן אל-אחמר וגם הורס מבנים בלתי חוקיים של חמולת נוואג'עה הפלשתינית ליד הישוב סוסיא בדרום הר חברון", כתב ליברמן.
 
"אצל נתניהו זה מהלך שחוזר על עצמו וגורם לנו להפסיד בכל מצב. נתניהו שהצביע בעד גרוש יהודים מגוש קטיף, הבטיח לפני בחירות 2009 למוטט את שלטון החמאס והיום מנסה לקנות שקט בכסף קטרי באמצעות תשלום דמי פרוטקשן לארגון טרור. אנחנו לא שוכחים את ההתנצלות שלנו בפני ארדואן בפרשת המרמרה, במטרה לשמור על היחסים הטובים בניגוד לדעתי ובפועל, שום דבר לא השתנה", הוסיף. 
"אני קורא לראש הממשלה נתניהו להתעשת, להפסיק את הספינים ולהפסיק לחפש תירוצים מה לא לעשות, ולקבל החלטה מיידית לפנות את חאן אל-אחמר והמבנים ליד סוסיא", סיים ליברמן את דבריו.