דליפה מסוכנת: על פי פרסום הערב (שלישי) בחדשות 13, חומרים רגישים מהטלפון הסלולרי של עו"ד אפי נוה, יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, הנחשד בפרשת "מין תמורת מינוי", דלפו. החומרים כוללים אלפי שיחות וואטסאפ, סרטונים, תמונות ומסמכים, ועל פי הדיווח, שמם של שרים, פוליטיקאים, עיתונאים בכירים, עורכי דין, שופטים וגורמי אכיפת חוק בכירים נוספים נקשר בפרשה.
החשש המתבקש מדליפה שכזוה, היא כמובן שהחומרים יעברו לגורמים עברייניים, וישמשו לסחיטה של בכירים במערכת המשפט ואכיפת החוק שמעורבים בשיחות אלו. תוכנן של חלק מהשיחות הוא על עורכות דין, וקיימת הערכה כי הם כבר עשו דרכם לגורמים שאינם מעורים במערכת אכיפת החוק, ואף גורמים השייכים למשפחות הפשע המאורגן.

עוד נמסר בדיווח כי נוה בעצמו חשש שהחומרים האלו יופצו, זאת על אף המאמצים הגדולים בפרקליטות להשאיר את החומרים האלו כחומר חקירה חסוי, שכידוע, מכילים שיחות רגישות ביותר עם גורמים שעלולים להיות סחיטים.
תגובת פרלקיטות המדינה לחשיפה: "העניין אינו מוכר לנו. אנו מסבים את תשומת ליבו של הציבור ואת תשומת ליבה של התקשורת לצו איסור הפרסום הקיים על כל פרט מחקירת פרשת 'מין תמורת מינוי', לרבות מידע מתוך החומרים שהיו בסלולרי של נוה, שאין לפרסמם".

עורך דינו של אפי נוה, בעז בן צור, מסר בתגובה: "החומרה הגלומה בדברים ברורה. מכשירי הטלפון הנייד של מר אפי נוה נגנבו ונפרצו על ידי הגב' הדס שטייף, ומאז הם נמצאים בחזקת המשטרה והפרקליטות. היחידים שנחשפו לתוכן המכשירים הם גורמי האכיפה וגב' הדס שטייף ומי מטעמה. דרישה תקיפה שהפנה נוה למשטרה ליטול מגב' שטייף את החומרים ולוודא היטב כי אלה אינם מודלפים למקורות אחרים - לא נענתה, וגם לאחר שהתברר כי החלה דליפתם לא בוצעו החקירה והפעולה הנדרשות בנושא. כעת, דליפת תוכן המכשירים, שכללו מטבע הדברים שיחות אישיות ופרטיות עם גורמים רבים - מבהירה היטב עד כמה מופרכת היתה ההחלטה להעניק 'חסינות' לעבריינים האמיתיים בפרשה זו, ומהן ההשלכות של פגיעה חריפה כל כך בפרטיותו של אדם".