סאני, היבואנית הרשמית של SAMSUNG החלה לשווק את שעון הפעילות הגופנית החכם החדש GALAXY WATCH ACTIVE2, שמתאפיין בעיצוב יוקרתי ומציע חוויית משתמש מתקדמת המאפשרת שליטה מרחוק על המצלמות בטלפון הנייד. 
 
השעון מיוצר בשני גדלים: 40 מ"מ ו־44 מ"מ ומשלב אלומיניום ורצועות סיליקון הניתנות להחלפה ומשוות לו מראה מרהיב ויוקרתי לצד משקל שכמעט לא מורגש.
 
הממשק של השעון החכם נוח לתפעול מאוד ומותאם באופן מושלם למכשירי האנדרואיד והאפליקציות הנלוות עם פיצ'רים מיוחדים הנתמכים על ידי דגמי הגלקסי המתקדמים (את הרשימה ניתן למצוא באתר החברה). המסך הוא מסך מגע הנוח מאוד לניווט, וכפי שהורגלנו, תצוגת השעון, הניתנת להחלפה בחנות המקוונת (חלק בתשלום וחלק חינם), מספקת מבחר רחב של תצוגות ריאליסטיות עם אפקט עומק במגוון רקעים לבחירה, בדגש על עיצוב ספורטיבי וחדשני.
 

השעון החכם החדש הזה ממלא את ייעודו היטב ומביא אלינו את הדור הבא של שעוני הכושר, המקנים זיהוי אוטומטי של פעילות הספורט שבה עוסק המשתמש ומעקב מלא אחר אימוני הכושר ללא צורך בהגדרה טרם יציאה לאימון. הוא כולל, כמובן, מד דופק מתקדם שמודד את הדופק באופן מתמשך במהלך אימון ומעניק משוב עדכני נוסף לאפשרות לתיעוד ומעקב אחר לחץ דם. כמו כן הוא מצויד בשעון GPS מובנה המאפשר מעקב מדויק על הפעילות הספורטיבית וניתוח הרגלי שינה. 
 
שעון זה גם חזק מאוד ועמיד בפני נפילות ובמים (עד 50 מטר עומק), ומגיע עם סוללה חזקה שנטענת במהירות. דבר חשוב נוסף שמבדיל אותו משעוני כושר אחרים הוא יכולת ההשתלבות הנקייה שלו עם מכשיר הטלפון. הוא מקבל התראות ותאימות וכולל מיקרופון ורמקול מובנים, למענה לשיחות באמצעות חיבור Bluetooth למכשיר הסלולרי. 
 
נוסף לכל, השעון משמש כשלט רחוק לצילום תמונה מהמכשיר הסלולרי ובעזרתו ניתן להחליף בין המצלמות הקדמיות והאחוריות, להפעיל טיימר ולראות את תוצאות הצילום ישירות בשעון. הוא מקנה גם אפשרות לסנכרון אוטומטי עם אפליקציית Spotify ואפליקציות נוספות, לרבות רשתות חברתיות, אמצעי תרגום, מפות וניווט ומבחר תוכנות אימון וספורט. 
 
המחיר לשעון 40 מ"מ ברשת חנויות סמסונג הוא 1,399 שקל והמחיר לשעון 44 מ"מ עומד על 1,599 שקל.