רמת גן היא העיר עם איכות החיים הגבוהה ביותר מבין 16 הערים הגדולות בישראל בשנת 2018, כך עולה מנתונים שפרסמה היום (רביעי) לשכה המרכזית לסטטיסטיקה. בתחתית הרשימה נמצאות אשקלון ובת-ים. מפילוח הנתונים עולה כי רמת גן ורחובות מובילות ברוב מדדי איכות חיים. רמת גן מובילה בתוחלת חיים ובשיעור הזכאות לבגרות בקרב בני 26. שיעור המועסקים במשרה חלקית שלא מרצון בקרב תושבי רמת גן הוא הנמוך ביותר. רחובות מובילה בשביעות רצון מהחיים ובהכנסה חציונית ברוטו מעבודה. כמו כן ב-2018 לא היו הרוגים בתאונות דרכים ברחובות.
בראשון לציון שביעות הרצון מהניקיון באזור המגורים ושיעור השימוש באינטרנט הם הגבוהים ביותר. לעומת זאת, שביעות הרצון מהתחבורה הציבורית באזור המגורים היא מהנמוכות. תל אביב-יפו מובילה בשיעור התעסוקה, בשביעות רצון מאזור המגורים, בשביעות רצון מהאיזון בין עבודה לתחומי חיים אחרים, באמון במערכת המשפט ובתחושת הערכה מבני המשפחה. לעומת זאת, בתל אביב-יפו נמצא המספר הגבוה ביותר של משקי בית המוציאים 30% או יותר על דיור מתוך ההכנסה הכספית נטו. פתח תקווה מובילה באמון כללי, ואחוז התושבים שמפריע להם רעש חיצוני בדירה נמוך.
חיפה מובילה בצפיפות דיור נמוכה, ובשיעור השימוש באינטרנט בקרב תושבים בני 20 ומעלה גבוה יחסית. בני ברק מובילה בשביעות הרצון מהעבודה, בשביעות רצון מהמצב הכלכלי, בשביעות רצון מהדירה, באמון במערכת הבריאות, בהערכה עצמית של בריאות, במספר קטן של מקרים חדשים של שאתות ממאירות (סרטן) בקרב גברים ונשים, באחוז קטן של עודף משקל בכיתות א ו-ז, בתחושת יכולת להתמודד עם בעיות ובשיעור הצבעה בבחירות לכנסת ה-21. לעומת זאת, בני ברק מתאפיינת גם בשיעור התעסוקה הנמוך ביותר, בהכנסה החציונית ברוטו מעבודה נמוכה ביותר ובמספר בעלי השכלה על-תיכונית וגבוהה ושיעור זכאות לבגרות הנמוכים ביותר.

בנתניה נמצא האחוז הנמוך ביותר של משקי בית המוציאים 30% או יותר על דיור מתוך ההכנסה הכספית נטו. אחוז התושבים שמשך ההגעה לעבודה מפריע להם הוא הגבוה ביותר. באר שבע מובילה בשביעות רצון מההכנסה ובאחוז נמוך של מועסקים שמדווחים שמשך ההגעה לעבודה מפריע להם. תוחלת חיים בבאר שבע היא הנמוכה ביותר. אשדוד היא מהמובילות באמון בממשלה. מספר המקרים החדשים של שאתות ממאירות (סרטן) בקרב גברים בעיר הוא הגבוה ביותר.

כפר סבא מובילה בהכנסה חציונית ברוטו מעבודה למשק בית, בשיעור זכאות לבגרות ובתוחלת חיים. בבית שמש שביעות הרצון מהחיים של בני 20 ומעלה מהמצב הכלכלי גבוהים והם אופטימיים ביחס לעתיד.
בחולון האמון בממשלה הוא הגבוה ביותר. מספר המקרים החדשים של שאתות ממאירות (סרטן) בקרב נשים בעיר הוא הגבוה ביותר. ירושלים מובילה באופטימיות: היא נמצאת במקום הראשון במדד הציפיות ביחס לעתיד. בירושלים דואגים גם לעתיד: היא מובילה באחוז פסולת ממוחזרת. לעומת זאת, מדדי דיור נמוכים מאוד בעיר הבירה: שביעות רצון מאזור המגורים, שביעות רצון מהתחבורה הציבורית באזור המגורים, שביעות רצון מהפארקים ושביעות רצון מהניקיון באזור המגורים.
בת ים מובילה בשיעור הנמוך של תמותת תינוקות ובשביעות רצון מהתחבורה הציבורית באזור המגורים. לעומת זאת, שביעות הרצון מהמצב הכלכלי ומהדירה הן הנמוכות ביותר. אשקלון היא מהמובילות באמון בתחושת יכולת להתמודד עם בעיות, אך נמצאת במקום האחרון בשביעות רצון מהחיים ומהעבודה.