"יהיה מפחיד": הסדרה הישראלית הכי מצליחה בעולם, פאודה, משיקה עונה שלישית. הגענו לפרמיירה כדי לשמוע מהשחקנים והיוצרים על האקשן בצילומים והפרסום מעבר לים, וגם לנסות לדלות כמה ספויילרים.

מעל 1,000 מוזמנים גדשו את האולם הגדול בתיאטרון הבימה, כדי לצפות בפרק הראשון של העונה השלישית והכל כך מדוברת, שתעלה הערב ב-yes. שחקנים, סלבס, בכירים בתעשיית הטלוויזיה, עיתונאים ופוליטיקאים לא פספסו את האירוע, ונהנו מבופה עשיר על טהרת המטבח הערבי. לצד היוצרים אבי יששכרוף והכוכב הראשי בסדרה, ליאור רז, שהגיע עם רעייתו מיטל וגם ההורים שלו, נכחו האב הטרי עידן עמדי, שקרא לבתו יעל שירין עמדי (כן כן, כמו הדמות בסדרה) המצטרפת החדשה לסדרה, מארינה מקסימיליאן, הכוכב החדש של הסדרה, עלא דקה, ריף נאמן שמצטרפת גם כן לקאסט, נטע גרטי ובן זוגה פיטר רוט, בועז קונפורטי וזוגתו ליאת הר-לב, מירב שירום, דורון בן-דוד, איציק כהן, מורן רוזנבלט, יעקב זאדה דניאל וזוגתו יוליה שניידר, השחקנית סאמר קופטי, ג'ורג' אלקסנדר והבמאי רותם שמיר.

"הולכת להיות עונה קשוחה, עונה מרגשת, עונה אפלה, עונה מותחת. הדמויות עוברות תהליכים קיצוניים", מצהיר היוצר ליאור רז. "זו בעיקר עונה מפחידה, אתה יודע, עזה", הוסיף.

כוכבי פאודה, מסיבת עיתונאים YES. באדיבות yes
כוכבי פאודה, מסיבת עיתונאים YES. באדיבות yes


נראה כי שחקני הסדרה והמשתתפים נדרשו לשמור על רמת סודיות גבוהה, ממש כמו בשב"כ, ולא לחשוף שום פרט מהמתרחש בעונה החדשה. "יושבים עלינו, אני מתראיין וקולט שמי שאחראי על יחסי הציבור מסתובב כדי לשמוע אם אנחנו... נו...", מספר השחקן דורון בן דוד.

פאודה, ששמה במוקד את המזרח התיכון, הצליחה ליצור עניין רב מסביב לגלובוס, נמכרה לנטפליקס, והפכה את שחקניה לכוכבים בכל העולם. "בכל מקום שאני הולך אליו, מפקיד ההגירה בארצות הברית בשדה התעופה, דרך נהג המונית ועד שלפני שבועיים הייתי בניו יורק ונהג משאית סיני קפץ באמצע הנסיעה וביקש ממני סלפי", סיפר אחד השחקנים.

איציק כהן, מספר גם הוא: "זו סדרה שפתחה בפנינו את העולם. אני תמיד אומר, זו לא סדרה, זה סטרט-אפ".

פאודה עונה 3. באדיבות yes
פאודה עונה 3. באדיבות yes


"מתברר שאנחנו נורא חזקים בדקום אפריקה", הצהיר השחקן בועז קונפורטי.

עוצרים אותך בדרום אפריקה ואתה לא יודע אם זה לסלפי או לשוד?
"אני חושב שאני אצטרך לעשות גיחה לדרום אפריקה, כדי לבדוק את העניין".

הסדרה שעוסקת בסכסוך הישראלי-ערבי, הצליחה לגרום לישראלים רבים, ובעיקר לכוכבי הסדרה, להסתכל אחרת על המתרחש מחוץ לקו הירוק. כהן מספר: "אני חושב שפאודה לא מתעסקת בפרספקטיבות, היא מתעסקת בבני אדם, בלהראות שהסכסוך הזה קורה בין שני עמים עם המון דברים דומים, עם גנטיקה דומה, עם מבנה אישיות דומה ועם המון המון חשיבות מוגזמת לכבוד".

"הדבר שאני לוקחת מזה, זה שמאחורי כל מלחמה גדולה או כותרות גדולות כמו 'סכסוך', עמודים בני אדם שרוצים לחיות טוב, רוצים הזדמנויות רוצים להתפתח, והם ראויים לזה", מסכמת מארינה מקסימיליאן. "כמו שכאן אנחנו על הסט, יהודים ערבים, בקבוצת הווטסאפ שלנו יש עברית, ערבית ואני דחפתי לשם בכוח גם רוסית כמובן, הלוואי שיהיו יותר ויותר הזדמנויות בחיים שלנו לעבוד יחד בשם האומנות ואהבת החיים".