עסקה בדרך? איש העסקים אלפרד אקירוב, בעל השליטה בחברת הנדל"ן אלרוב, מעוניין להצטרף למיזם ההשקעות החדש המוקם על ידי רקפת רוסק־עמינח, לשעבר מנכ"לית בנק לאומי. ל"מעריב" נודע שהמיזם מצוי בשלבי גיבוש מתקדמים אך עדיין לא נעשתה פנייה רשמית לשום משקיע.
 
מה שידוע על המיזם, שעד כה לא פורסמו פרטים עליו, הוא שעיקר ההשקעות יתמקדו בתחומים מעולם הפינטק. עוד ידוע שעיקר הפעילות תנוהל מארה"ב ושרוסק־עמינח תעביר את זמנה בקו תל־אביב-ניו־יורק.
 
עיקר הכסף במיזם, שהיקפו נאמד ב־100 מיליון דולר, יגיע ממשקיעים זרים (בעיקר אמריקאים). חלק קטן ממנו, אם בכלל, יגיע מאנשי עסקים ישראלים. המנכ"לית לשעבר עסוקה בבניית הפלטפורמה שתושלם במרוצת 2020.

רקפת רוסק עמינח. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

 

רבים מעוניינים להשקיע במיזם בזכות המוניטין יוצא הדופן לחיוב של רוסק־עמינח (שיזמה את כניסת הבנק לתחומים אלה ואת הקמת בנק פפר). כאמור, אקירוב נפגש לאחרונה עם המנכ"לית לשעבר ושמע ממנה פרטים על המיזם. הוא גם הביע נכונות להשקיע בו. 
 
בתגובה על פניית "מעריב" מסר אקירוב: "אכן, נפגשתי עם רוסק־עמינח - ואני מעריך אותה מאוד. אני בהחלט מעוניין להשקיע במיזם החדש ומחכה לקבלת פנייה ממנה, שעדיין לא הגיעה". רוסק־עמינח: "בשלב זה אין מה לדווח. הסיפור על הפנייה של אקירוב אינו רלוונטי ואינו עומד על הפרק".