עומר אדם, עומר אדם, עומר אדם, עומר אדם OMG  עומר אדם, אמרה כל בחורה שנתקלתי בה בכניסה להיכל מנורה אתמול בערב. נשבע לכם שבשלב מסוים פחדתי על חייו של הבחור המוכשר שאמור לעלות תכף על הבמה ולבקש מכולם לשלוף את הטלפונים ולפתוח את הסטורי. או כמו שהבחורה המקסימה שישבה לידי סיכמה את המחשבות של כל הקהל בצורה הכי מדויקת שאפשר: "באמא שלי אחותי אם הוא מתקרב לפה אני קופצת עליו, אף מאבטח לא יעצור אותי".



אבל רגע, יש לנו עוד מופע שלם לדבר עליו ועומר, עם כל האהבה כמובן, לא היה שם לבד. פופ אפ מיוזיק נערך זו השנה השנייה כבר ואחרי שבשנה שעברה הבינו המפיקים איך לגזור עוד קופון מהחג היקר להחריד הזה, היה ברור שגם השנה יחזירו את המגה מופע לעוד סיבוב.



הקונספט פשוט מאוד: כל הכוכבים הכי גדולים על במה אחת עם כל הלהיטים שכולנו אוהבים, רקדנים מגניבים, במה מושקעת ותאורה מדויקת לסטורי. אוי איך שהתאורה הייתה מדויקת לסטורי. המטרה- ליצור מעין פסטיגל שימשוך את המבוגרים, רק שהפעם בלי נועה קילה ובלי התפוח המסוכר הזה שעושה לך צרבת רק מלהסתכל עליו. התוצאה- עדיין לגמרי מופע משפחתי מהוקצע לחלוטין, ששווה ברובו את הכסף וההשקעה.



קרן פלס, משה פרץ, נטע ברזילי, עומר אדם, רותם כהן, ואלי ומריאנו, עלו אתמול בזה אחר זה לבמה ונתנו לנו, כל אחד בזמנו וגם ביחד, את מיטב הלהיטים שלהם וכשאני אומר להיטים אני מתכוון לזה שמישהו שם למעלה הבין שאין לנו אפילו דקה אחת לבזבז במופע הזה ושיר אחד לא מוכר לא הולך להיכנס לפלייליסט.



פתחה את המופע יקירת ליבי, האישה שמכניסה הכי הרבה מילים בהכי קצת משפטים, זאת שגברים מפחדים להגיד לה את שמם מחשש שתכתוב עליהם שיר, קרן פלס. אוקיי האמת שקצת התבאסתי, פלס הגיחה לכמה דקות נפלאות בהתחלה ומאז נעלמו עקבותיה כמעט עד לסוף המופע. קצת "מי אני", קצת "זוכר את נובמבר", קצת "מנורה שירו איתי" והנה הבמה מתחלפת במשה פרץ והקרמלה הפרטית שלו. שנייה לפני הוא עוד הספיק לשיר את "זיקוקים" ביחד עם קרן אבל זה הדבר הרגוע היחיד שהוא עשה. משה בא לעשות מסיבה. וכמה צ'ארם יש לבן אדם הזה! סוף סוף הערב התחיל, הקהל קם על הרגליים וכולם נכנסו לאווירת ערב טוב קיסריה רק לכמה רגעים, כי ממש שנייה אחר כך עלה לבמה עומר אדם וכולנו נכנסנו לאווירת ערב טוב אירופה.



עכשיו תראו, מעולם לא נמניתי עם חסידי עומר אדם. ברור לי שהבחור מוכשר בטירוף, פרפורמר אדיר והכי חשוב מכונת להיטים עטופה במערך יח"צ גאוני. פשוט לא באמת הייתי בהופעה שלו אי פעם, עד אתמול. אתמול כשעומר פאקינג אדם עלה לבמה, קרה משהו באולם.



אני אסביר- במשך כל תחילת המופע, מירית חברתי אהובתי העיזה ברוב חוצפתה להתלונן שכל אזור ה-VIP  משעמם אותה בטענה שאף אחד לא קם לרקוד והיא מרגישה בקונצרט. ניסיתי להסביר לה שזה בסך הכל מופע בהיכל, שאנחנו לא נמצאים בחתונה, זה קוד ההתנהגות פה ואין לה מה להתבאס. יופי, עכשיו תשכחו את כל מה שאמרתי לכם כי דקה אחר כך מצאתי את עצמי עולה לבחורה מסכנה עם עקב סיכה 12 ס"מ על הראש, רק בשביל לתפוס את הרגע הכי מדויק של עומר. כל הקהל היה בטירוף, אין אחד שלא עמד. עומר אדם אתה פשוט סביבון. אבל מאלה החשמליים שלא עוצרים לשנייה עד שאתה מאבד אותם בעין לכמה רגעים. סלח לי אלוהים כי חטאתי ודיברתי סרה על הנסיך. לא אמעד כך שוב לעולם. אני מבטיח. 



לזכות ההפקה ייאמר שהחלוקה הייתה שווה. כל אמן קיבל את המומנט המדויק שלו. בין לבין עלו אלי ומריאנו מחופשים לכל דמות אייקונית נכונה- קצת אביב גפן שבא לצחוק על הזמר המזרחי (אלי אתה גאון), מרגול שבאה לצחוק פשוט על כולם (מריאנו אתה גאון 2), קצת חיקויים של פבלו רוזנברג ולתיבול הגרסה הקומית של שימי תבורי והרי לכם רגעי בידור באמת שנונים. אחלה תוספת למופע. 



בנטע אני קצת מאוהב אז אנסה להיות ניטרלי, פשוט אין כל כך מה להגיד. תלבושות מפוצצות, לופר היסטרי, קול מטמטם ובעיקר סוואג. נטע היא מלכת הסוואג. שרה הכל נכון, הכל מדויק. הקטע איתה הוא שתמיד הכל אצלה נשמע חדשני. "TOY" , שאני די בטוח שכבר הפך לשיר השנוא עליה ביותר בעולם, היה נשמע כמו שיר שיצא אתמול לרדיו. מה גם שהבחורה הזאת צריכה להיכנס לספר השיאים של גינס בתור הבן אדם שמחליף בגדים ותסרוקות בקצב הכי מהיר בעולם. אחות שלי עצרי שנייה אחת לנוח אנחנו נמתין לך.



רותם כהן שעלה אחריה, הביא איתו את כל האווירה הלטינית שאפשר לבקש וגרם לי להיזכר ברגעים היפים שלי בדרום אמריקה כשעוד היה לי שיער שופע ויפה. "בלילות" ו-""Subeme La Radio סיפקו את העבודה לגמרי. חוץ מזה שקינאתי למות כשראיתי אותו רוקד סלסה. בן אדם מה נסגר איתך? מה זה רף הציפיות הזה שאתה דורש מאיתנו הגברים לעמוד בו? אנחנו לא טובים בדברים האלה ובגללך עכשיו כולם מצפים. לא לעניין בכלל.  



לקראת הסוף, כנראה כדי למלא את החלל הריק שנותר, עלו כולם בזה אחר זה וביצעו להיטים שכבשו את צמרות המצעדים בעולם. ככה מצאו את עצמם עומר וקרן עושים גאגא ובראדלי בדואט מחווה ל"Shallow"  (עומר חיים, די לשיר באנגלית בבקשה ממך אתה לא צריך את זה), משה שמחא כפיים עם "Soldi" ונטע שעלתה עם השיר הכי נכון של התקופה "Dance Monkey".



לסיום עלו כולם עם השיר שנכתב במיוחד למופע: "יש לנו את הכוח", שזה קצת אירוני בעיניי כי בואו, ברור שיש לכם את הכוח. הכוח לסחוט לכולנו את הכסף בלי שום אפשרות להתמרמר על זה כי הרוב באמת היה פאן.



מי שחיפש מופע אישי ופרטי של אחד האמנים, אז לא. יש שעה וחצי לשלב כמה שיותר שירים של כמה שיותר זמרים במקסימום הפקה. לא אכחיש, כן היה חסר לי קצת יותר. באמת שיכולתי לשבת שם ולצפות בקרן עושה פסנתר שעה ואז את עומר עולה להרים לה לעוד שעה ומשם את נטע ומשה ביחד עם רותם לעוד שעות של בידור סוחף. גם את אלי ומריאנו אני לוקח לסיבוב פרטי כי הם באמת היו משהו. אבל אני לא בוכה. פופ אפ מיוזיק כשמו כן הוא: פופ אפ. אחלה מופע אלטרנטיבי לחנוכה, באמת. רק בקשה אחת, אני פונה לכל המפיקים שבעולם- אם הבאתם לנו בשנה שעברה את נינט, אנחנו דורשים גם השנה את נינט. יותר מזה, אנחנו דורשים גם בשנה הבאה את נינט. אתם לא תתנו לנו את נינה רק לשנה אחת ותלכו כאילו כלום. אתם תחזירו לנו את נינט אתם שומעים אותי?