חבר הכנסת גדעון סער התייחס לתוצאות הפריימריז לראשות הליכוד בהצהרה שנתן הלילה  (בין חמישי לשישי) ואמר: "לילה טוב לכולם, אני רוצה קודם כל להודות לחבריי, להודות לאשתי לגאולה ולהודות לחברי הכנסת המדהימים שעשו איתי את הדרך הזאת. לאנשיי ושותפי לדרך למתנדבים המדהימים באמנוה ובאומץ שלהם שפעלו בתנאי מזג אוויר קשים".
הוא הודיע כי יברך את ראש הממשלה על התוצאות: "עדיין לא הגיעו התוצאות הסופיות אבל ברור מהן - ואני אומר בצורה הברורה ביותר - חבריי ואני עומדים מאחוריך במערכה למען הצלחת הליכוד בבחירות ב-2 במרץ". לדבריו, ההתמודדות היתה חשובה מאין כמוה לליכוד ולאופיו הדמוקרטי. "רוצה שוב להודות למי שפעל למעני ולמי שהצביע בתנאי מזג האוויר הקשים היום אני שלם עם ההחלטה שלי", הוסיף, "זו היתה ההחלטה המתחייבת ומי שלא מוכן לקחת סיכון למען הדרך בה הוא מאמין לעולם לא יוכל לנצח. חבריי ואני נמשיך לעמוד על האופי הדמוקרטי של התנועה".
"למרות שרצינו בתוצאה אחרת, ברור לי שהישג משמעותי בתנאים קשים מול כוחות עצומים הליכוד הוא ביתנו ובו נמשיך לפעול למען המדינה ונשנס מותניים למען הההצלחה של הליכוד בבחירות", סיכם, "מודה לכם שבאתם הלילה".