בית המשפט המחוזי מרכז בלוד, קיבל את ערעור המשטרה והחליט היום (שישי) להשאיר במעצר את יונתן פדידה, נהג הרכב שדרס למוות את שני רוכבי האופניים יניב לוגסי ותומר ויינשטיין ז"ל לפני כ–10 ימים בשרון.



כזכור, העביר אמש השופט ארז מלמד ביקורת נוקבת על התנהלות המשטרה בהתקדמות החקירה בעניינו של פדידה. מאחר ומצא כי המשטרה לא עמדה בדרישותיו הורה על שחרורו של פדידה למעצר בית של עשרה ימים אולם עיכב את החלטתו על מנת לאפשר למשטרה להגיש ערער. כאמור הבוקר הוגש ערעור ובית המשפט קיבל את עמדת המשטרה והשאיר את פדידה במעצר. 

ממשפחות לוגסי וויינשטיין נמסר כי "אנו סומכים ידינו על המשטרה ומערכת המשפט ומברכים על החלטת בית המשפט אשר הבין שאדם שעולה על רכב לא תיקני ומשופר נוסע במהירות מטורפת שהוא תחת השפעת סמים הוא לא אדם נורמטיבי אלא רוצח השופטת קבעה בדבריה  שמדובר בעבריין אשר גם לאחר התאונה עסק בשיבוש הליכי חקירה מחזיק ברשותו דרכון מרוקאי ויש סיכוי גבוה שהוא יברח מהארץ מקומם של נהגים רוצחים כאלה הוא מאחורי סורג ובריח".

בדיון אתמול נזף השופט מלמד בטוען המשטרתי, זאת לאחר שהמשטרה לא השלימה את הליכי החקירה, זאת למרות דרישת בית המשפט. השופט החליט לשחרר את פדידה למעצר בית של עשרה ימים, אך עיכב את ביצוע ההחלטה על מנת לאפשר למשטרה לערער. כאמור, היום החליט בית המשפט אכן לשנות את ההחלטה ולהשאיר את פדידה במעצר.