אביתר אזרזר בן ה-18 הוא הצעיר שגופתו אותרה אתמול בבית העלמין האזרחי ברמת השרון, כך הותר היום (שבת) לפרסום. לפני כשלוש שנים אזרזר עזב את משפחתו ועבר להתגורר בגפו בבני ברק. הוא חבש כיפה עדיין וניסה להתמקם בעיר. נסיבות חיסולו עדיין לא ברורות, אך על פי ההערכות הוא הובא למקום בתרגיל "כיפה אדומה" ושם חוסל על ידי אלמונית. 

אביו של אזרזר פרסם לפני כמה ימים קריאה ברשתות החברתיות: "בחורים יקרים, כל החברים היקרים של אביתר אזרזר. אני אבא של אביתר. אני מבקש ממכם, כל מי שיכול לעזור לנו בקצה חוט ביודע איפה אביתר נמצא, תבוא עליו הברכה. אנחנו מחפשים אותו, כבר שבועיים שאין לנו קשר איתו, ניתק הקשר, אנחנו אוהבים אותו. נשמח מאוד אם יש לכם את קצה החוט כדי שנגיע לאביתר היקר, אני באמת מודה לכם מכול הלב".
 
קרובה של המשפחה כתבה בפייסבוק "הבן של חברה טובה שלי מירושלים, אביתר, נעדר כבר שבועיים. מחפשים אותו בכל מקום. יש חשש לחייו. האבא מתחנן: "כל בחור שהכיר אותו, שישאל עוד חברים אם יודעים איפה הוא".  נדגיש כי גם במשפחה הבינו ויצאו בקריאה מחשש ממשי לחייו של אביתר ובמשטרה עשו כל מאמץ לאתרו תוך חיפושים נרחבים הן באיזור בני ברק והן באיזור פתח תקווה. 
 
מסתבר כי במהלך החיפושים הללו אותרה גופה של הומלס בפתח תקוה סמוך לשוק העירוני, אולם הצעיר אזרזר לא אותר. עד אמש אותרה גופתו כשהיא מוטלת בתוך בור על ידי מתנדב של זק"א כאמור טראבוס.  על החקירה הוטל צו איסור פרסום והיא הועברה לטיפול ליחידה מרכזית (ימ"ר) שבמחוז תל אביב.
כזכור, גופתו של אזרזר נמצאה אתמול באזור בית העלמין האזרחי ברמת השרון, סמוך לצומת מורשה. על הגופה נמצאו סימני ירי בחזה, מה שמעורר את החשד כי מדובר באירוע פלילי. הצעיר נמצא שכוב מחוסר הכרה, בתוך בור בעומק של מספר מטרים בשטח פתוח סמוך לבית העלמין.
כוחות משטרה של מרחב ירקון נמצאים כעת בזירה, צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו של הצעיר. במשך השבועיים חיפשה המשטרה אחר נעדר, ומתנדב זק"א, רונן טרבס, שרכב על הטרקטורון שלו בשטח בית העלמין זיהה אופנוע זרוק והתקרב לזירה, והבחין כי בפנים יש אדם. הוא הבין כי מדובר בנעדר אותו מחפשים ודיווח כי להערכתו איתר את הנעדר. כוחות המשטרה פתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע.

לצד הבור נמצא אופנוע, במשטרה בודקים את זהות בעל האופנוע. ההערכה הראשונית היא כי הצעיר הובא למקום בתרגיל "כיפה אדומה" ושם חוסל בידי אלמונים.פראמדיק מד"א, אייל דרורי, וחובש בכיר במד"א, סאמר מחמיד, סיפרו: "כשהגענו למקום, בשטח פתוח סמוך לפרדסים ראינו גבר כבן 20 שוכב מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".החקירה בראשיתה, פרטים בהמשך.