יש מאות מסעדות ברחבי העיר, אך כאשר מחפשים מסעדות איכותיות ומיוחדות כדאי להגיע לשכונת נווה צדק.

נווה צדק היא שכונה ותיקה ויחסית קטנה, הביקור במקום מזכיר טיולים בערי הבירה הציוריות של אירופה, השכונה הקסומה מציעה מבנים משוחזרים שעברו שימור מרשים, מרכזי תרבות נפלאים, מתחמי ספא יוקרתיים, חנויות בוטיק, מעדניות, בתי קפה טובים, קונדיטוריות מעולות ושלל מסעדות, בהן גם מסעדת הבשרים אנג׳י הנחשבת לאחת הוותיקות באזור ולמסעדת הבשרים המובילה בישראל.

חוויה קולינרית מובטחת בנווה צדק

בשנים האחרונות נפתחו מסעדות חדשות בנווה צדק לאור הצלחתן המרשימה של מסעדות ותיקות כמו NG ואחרות. כל ביקור בשכונת נווה צדק מבטיח שלל חוויות נפלאות בגלל האווירה הקסומה והייחודית במקום, הגלריות לאמנות, התיירים הרבים המבקרים בשכונה והאטרקציות הרבות. אפשר לבלות יום שלם בנווה צדק ולשלב בין תרבות, היסטוריה וסיור רגלי בין מבני השכונה לבין בילוי בבתי הקפה ובמסעדות.

נכון להיום יש מגוון רחב של מסעדות בנווה צדק, לכן הבחירה עשויה להיות מעט מבלבלת. אם אתם אוהבים בשר ומחפשים מסעדת בשרים מוערכת ומומלצת, כדאי לכם להזמין שולחן במסעדת NG נווה צדק בגלל התפריט העשיר, המנות העצומות בגודלן, האווירה הרומנטית, השירות המעולה ובירות הבוטיק, אך כולם מגיעים למסעדה בגלל נתחי הבשר העשויים בקפידה על ידי טבחים מיומנים המתמחים בעישון בשרים, בצליית נתחי בשר עסיסיים ובמאכלים נוספים.

מסעדת הבשרים אנג'י. צילום: יח
מסעדת הבשרים אנג'י. צילום: יח

מסעדות מומלצות בנווה צדק

נווה צדק הפכה למקום הבילוי המועדף של חובבי האוכל והחיים הטובים, ברחבי השכונה הציורית יש מסעדות ותיקות לצד מקומות חדשים. בין המסעדות שחובה לאכול בהן ניתן למנות את קורדרו, המסעדה שהוקמה לאחר הסגירה המפתיעה והדרמטית של מסעדת בליני הוותיקה. בקורדרו הממוקמת במתחם סוזן דלאל תיהנו מתפריט איטלקי מגוון ומעניין, המסעדה מציעה שני סוגי תפריטים: תפריט טאפאס המתאים לארוחה קלילה ועשירה בטעמים ומרקמים, או תפריט א לה קארט הכולל מבחר מנות מהמטבח האיטלקי עם נגיעות מהמטבח הצרפתי והספרדי.

מסעדת פופינה של השף אוראל קמחי מזמינה אתכם לחוויה קולינרית ייחודית, תפריט המסעדה מבוסס על מנות דגל המוכנות בטכניקות מתקדמות ומגוון מנות עונתיות בהתאם לחומרי הגלם שניתן לרכוש בשווקים. 

מסעדת סוזאנה הותיקה בנווה צדק מזמינה אתכם לחוויה קולינרית בסגנון ים תיכוני, המסעדה נפתחה לפני כ-10 שנים ומציעה ארוחות בוקר, מאזטים, מרק קובה מעולה, מנות מהגריל וקינוחים. במלון הבוטיק עלמה שבנווה צדק תוכלו לבלות בעלמה לאונג', זו מסעדה יוקרתית בניהולו של השף ג'וליאן סבאג, התפריט כולל מגוון מנות בסגנון צרפתי המבוססות על חומרי גלם טריים ומקומיים בלבד.

לחובבי הבשר כדאי להגיע למסעדת הבשרים הידועה NG נווה צדק, המסעדה זכתה שלוש פעמים ברציפות לתואר מסעדת הבשרים הטובה ביותר, ב-NG תוכלו להזמין מהתפריט העשיר הכולל נתחי בשר עצומים בגודלם, נתחים על העצם שכדאי לאכול בידיים. ל-NG תפריט אלכוהול מגוון ותפריט יינות שמפרגן ליקבים המקומיים כמו גם לבירות ממבשלות ישראליות ובירות מהעולם כך שאפשר גם להתפנק על הבר עם כוס בירה או יין ומנת פתיחה. 

לחובבי ה"אקסטרים" כדאי להזמין מראש ארוחת ברברים, זו ארוחה מדהימה לקרניבורים ורבים מגיעים במיוחד למקום בגלל החוויה הייחודית והמלהיבה אבל בעיקר בגלל האוכל הטעים. כדאי לדעת כי ארוחת ברברים מיועדת לשמונה משתתפים לפחות, ופעם בחודש, ביום ראשון בתחילתו של כל חודש, שולחן האבירים נפתח ואפשר להצטרף לאורחים אחרים, אך כדאי להזמין מקום מראש. לכן, אם גם אתם אוהבים בשר ורוצים לבלות בנווה צדק וליהנות מארוחה מושקעת ומנתחי בשר גדולים ועסיסיים, כעת אתם יודעים היכן כדאי לכם לאכול.    

נווה צדק היא המקום הנכון עבורכם לבילוי קולינרי מדהים, השכונה הקסומה מציעה שפע מסעדות ואפשרויות קולינריות, ואתם רק צריכים להחליט היכן לבלות ולאכול.