מגישת הטלוויזיה ואשת הרדיו אופירה אסייג הספיקה לעורר לא מעט מהומות וסערות תקשורתיות, מגירושו של מני נפתלי מאולפן "אופירה וברקוביץ'", דרך הסכסוך המתוקשר עם יאיר נתניהו ועד הריב המפורסם עם אייל גולן בעקבות העובדה שהוריד לה עוקב באינסטגרם. בשיחה עם ג'ודי ניר מוזס ברדיו 103FM חשפה אסייג כי קיבלה הצעות להצטרף לפוליטיקה, סיפרה על החידוש הנדרים עם בעלה גילי מנקין, הביעה את דעתה על הזכייה של בנימין נתניהו בפריימריז לליכוד ולא שכחה לעקוץ את בנו, יאיר.



ב'7 לילות' פורסמה כתבה של רן שכניק בה הלבישו אותך כמונה ליזה. מה עמד מאחורי זה?
"זה היה פוטו מונטאז'. אחד מהעורכים המוכשרים של 'ידיעות אחרונות' החליט שאופירה אסייג תהיה מונה ליזה. אני זרמתי".





לאיזה עוד פסגות את רוצה להגיע?
"אתמול בערב קיבלתי הצעה מקבוצת נשים שעומדת לפתוח מפלגת נשים וביקשו שאעמוד בראשה. אמרתי שאני שוקלת. מה דעתך? זו הצעה אחת מתוך שלוש הצעות שקיבלתי לאחרונה. אני לא בטוחה שזה הזמן שלי לפוליטיקה עדיין".



אני דווקא בעד. למה לא?
"במשך עשור ברקוביץ' ואני הגשנו תוכנית ברדיו עד שהגיעה ההצעה מקשת ומאבי ניר והלכנו על זה עד הסוף. כל דבר צריך להגיע בזמן שלו וזה עדיין לא הזמן. תסמכי עליי שאם אני אקים מפלגה – את בפנים ג'ודי".



האם את וגילי, אחרי שנפרדתם, הולכים להתחתן מחדש בווגאס? אני רוצה להזכיר שבחתונה הראשונה לא הוזמנתי.
"החתונה הראשונה הייתה בדימונה עם 30 אנשים בלבד בבית הכנסת. כיבדתי את הורי שביקשו שזה יהיה קרוב אליהם. בחתונה הזאת אני מניחה שרק אני וגילי נהייה בווגאס לבדנו. הרגשנו שהשנה הזאת פגעה בנישואים שלנו בצורה רצינית. בכל משבר צצים גם דברים טובים ואני חושבת שחזרנו טוב יותר. למדנו לכבד את השני, למדנו שהילדים הם חלק מהמשפחה אך זה לא שהם במקום הראשון וגילי הוא במקום האחרון".



ככה זה היה?
"ככה זה היה. אני מודה - זה לא רק טעויות שלו אלא גם שלי. גם לי יש חלק נכבד והייתי צריכה להתנצל על מעשיי. הילדים הפכו להיות תכלית הכל, אני ביטלתי את עצמי ואת גילי בשבילם. עכשיו כשהם קצת גדלו ואפשר לחדש את הכל. אז חידשנו נדרים עם טבעת נישואין ביפן".


אופירה אסייג, גילי מנקין. צלם : אביב חופי
אופירה אסייג, גילי מנקין. צלם : אביב חופי


גילי חידש נדרים? הוא טיפוס הכי לא רומנטי שיש.
"גילי ממש לא רומנטיקן. כשיוצא משהו חם מגילי הנשמה יוצאת. כשהוא שלף את הטבעת תהיתי אם זה אמיתי. תארי לך שהוא היה דומה לי – היו אצלנו פיצוצים".

התגרשתם? בעקבות המשבר שעברתם, איזה טיפים את יכולה לתת לזוגות נשואים?
"לא התגרשנו, אבל היינו בהליכים, הגענו להסכם ממון והסדרי ראייה עם הילדים. אני חושבת שהטיפ הכי טוב לזוגיות היא קודם כל לנשום. אני רואה מסביבי שכל מריבה וויכוח משפחתי סוער מובילים לרבנות. אני חושבת שאפשר קצת לנשום. בעבר לא היו מתגרשים כל כך מהר. ההורים שלנו היו נלחמים על המשפחה. היום המלחמה על המשפחה ממש נעלמה. אני חושבת שצריך לפנות מקום לזוגיות. למדתי שאני צריכה לתת לגילי את המקום שלו בחיים שלי ולא לקחת אותו כמובן מאליו. וגם הוא הבין שלמרות שאני בחורה חזקה, גם אני צריכה את החיבוק ושמישהו בסוף היום ישאל אותי מה שלומי".

אני רוצה שנתייחס לניצחון של ביבי בפריימריז. אני חיה בטוויטר, חסמתי את יאיר נתניהו אבל שמעתי שהוא פרסם משהו בפוטושופ איתך.
"הוא חסום גם אצלי. לגבי הניצחון של ביבי נתניהו, אני לא חושבת שלמישהו היה ספק שיקרה משהו אחר. סחתיין על האומץ של גדעון סער, היחיד שהעז לבקש פריימריז. מה ששלו-שלו. הבנתי הבוקר מסער שהוא שלם לגמרי מהדרך שלו. הפריימריז הוציאו את ביבי קצת מרחוב בלפור אל השטח. הוא טיפה ירד לעם כי הוא היה צריך אותם".

בנימין נתניהו. צלם : יונתן זינדל, פלאש 90
בנימין נתניהו. צלם : יונתן זינדל, פלאש 90


מה את חושבת על ההתנהלות של בן שלו?
"אני חושבת שיאיר נתניהו עושה נזק עצום לביבי. הוא ילד משועמם שיושב מאחורי מקלדת ובמקום לחפש ג'וב וחיים משלו הוא עושה נזק. אני מרחמת עליו. מה הוא יעשה ביום שביבי לא יהיה ראש ממשלה? מי ייקח אותו לעבודה? מי ידבר איתו ומי יתייחס אליו. איזה איש עסקים יכול להעסיק פה כזה מלוכלך כמו זה של יאיר נתניהו".

את נעלבת ממנו?
"אני נעלבת רק מאנשים שאני אוהבת. אין לי שום דבר אליו. אני מכבדת את אבא שלו כראש ממשלה. כרגע הוא נאחז בקרנות המזבח ומעט מבייש בזקנתו את צעירותו בהתנהלות הבין אישית אך זה עניין שלו. אם כך הוא רוצה לסיים קריירה פוליטית – זה עניין שלו. לגבי יאיר נתניהו, שיחפש עבודה. אולי מישהו בארצות הברית יתן לו להיות קלדנית".