לכבוד חג החנוכה, בעת הדלקת נרות של מפלגת הליכוד, נשא נתניהו דברים לתומכיו והתייחס בנאומו למערכת הבחירות הקרבה: "אנחנו עומדים בפני מסע מפרך, אך בדמוקרטיה העם מחליט מי מנהיג אותו. כך היה בפריימריז וכך יהיה גם בבחירות לכנסת. אנחנו ננצח בענק, כי מאות אלפי ליכודניקים יילכו לקלפיות, אחרי שלא הצביעו בפעם האחרונה".



בנוסף, התייחס נתניהו לכהונתו ומנה את הישגיו: "התקשורת הוציאה צו איסור פרסום על ההישגים שלנו. הגענו להישגים מדהימים, חוללנו ניסים ונפלאות. הכלכלה פורחת, יש ירידה אדירה באבטלה, הפכנו את עיירות הפיתוח לערים חזקות, הבאנו לתנופה בבנייה. גם לאחר הבחירות בשני למרץ, נמשיך להגיע להישגים. אנחנו עושים מאמצים כל העת למנוע מאיראן להתבסס בסוריה, וכך נמשיך. נשיג הכרה אמריקאית ביישובי יהודה ושומרון ובבקעת הירדן ונחתום על כמה וכמה הסכמי שלום עם מדינות ערב". 



נתניהו לא פסח על התייחסות למדיניות הפנים אותה הוא מתכנן להוביל. "נעזור לשכבות החלשות ונהפוך את ישראל לחזקה יותר. נמשיך להוריד את יוקר המחייה, נמשיך להפחית מיסים, להגדיל את השכר ולעזור יותר לעסקים הקטנים. כמו כן, נדאג לצמצום הבירוקרטיה", אמר נתניהו. 



לבסוף, פנה ביבי להתייחס לסוגייה הבוערת סביב שאלת החסינות. "תוך יומיים אודיע על החלטתי בעניין החסינות. חסינות אינה נגד הדמוקרטיה, היא אבן היסוד של הדמוקרטיה. אני מבקש חסינות מפני תעמולת הסרק של חברי כחול לבן. אני עובד למען המדינה ולמענכם".




 ח"כ גדעון סער הגיע גם הוא לכנס המפלגה, והתקבל בקריאות "רק ביבי" ו"בוגד" על ידי הקהל. במקום נמצאה גם קבוצה של תומכי סער, ובין הצדדים התרחשו חילופי דברים. האווירה התלהטה, מה שהוביל לקטטה אלימה בין כמה מפעילי המפלגה. כזכור, ח"כ סער התמודד מול נתניהו בפריימריז לראשות המפלגה בשבוע שעבר, וזכה ל-27.5 אחוזים בלבד מהקולות, לעומת 72.5 אחוזים לנתניהו.