הבשורה החגיגית הפכה למחדל אבטחה חמור: כתובותיהם הפרטיות של יותר מאלף בני אדם שיקבלו תוארי כבוד מהמלכה לכבוד השנה החדשה, בהם פוליטיקאים, סוכני ביון וסלבריטאים, נחשפו בטעות על ידי מזכירות הממשלה, ובעקבות זאת עלה חשש לביטחונם.
 
משרד הקבינט פרסם בסוף השבוע את הרשימה של 1,097 האישים שיקבלו תוארי כבוד מהמלכה אליזבת השנייה לרגל השנה החדשה, ובהם סר אלטון ג'ון, השחקנית והפעילה למאבק בסרטן אוליביה ניוטון־ג'ון, מנהיג השמרנים לשעבר איאן דאנקן־סמית, הממונה לשעבר על התביעה הציבורית אליסון סאונדרס וכוכב הקריקט בן סטוקס.
 
אולם התברר כי הרשימה כללה גם את הכתובות של רבים מהזוכים, ובהם בכירים בהווה ובעבר במשטרה, במשרד ההגנה ובסוכנות הביון MI-5. הפרטים הרגישים הופיעו באתר במשך כשעה ביום שישי בערב לפני שהוסרו, ובמזכירות הממשלה התנצלו על התקלה. "גרסה של רשימת מקבלי התארים פורסמה בטעות עם כתובות הזוכים", נמסר. "המידע הוסר מוקדם ככל האפשר. אנחנו מתנצלים בפני כל מי שנפגעו ובוחנים כיצד זה התרחש. יצרנו קשר עם כל הנפגעים באופן ישיר".
 

אולם ההודעה לא הרגיעה את הזעם. החשש הוא שהפרטים הגיעו לידי גורמים עוינים. גורם ביחידה ללוחמה בטרור של המשטרה קרא לפיטוריו של השר האחראי על מזכירות הממשלה, מארק סדוויל. "זה מביך עבורו בשל היותו גם היועץ לביטחון לאומי", אמר הגורם ל"סאנדיי טיימס". "קשה להאמין שהוא יחזיק בתפקידים אלה בעקבות המחדל הביטחוני".
 
ריצ'רד וולטון, לשעבר מפקד היחידה ללוחמה בטרור בסקוטלנד יארד, הזהיר כי הפרסום עלול לסכן חיי אנשי ביטחון ופקידי ממשל וקרא להגביר את האבטחה. "המשמעות של חשיפת הכתובות הפרטיות בדומיין הציבורי היא שיהיה צורך לבצע הערכת סיכונים, שתביא להכנסת אמצעי אבטחה חדשים בבתים שלהם", אמר.