המוזיקאי עמיר בניון מקבל בתפקיד דרמתי ראשון בטלוויזיה: הזמר הוותיק ישחק בסדרת פשע חדשה "בני אור", שתעלה ב-yes במהלך 2020 ויגלם אב נרקומן לבן נוער. הליהוק של בניון מתכתב עם המציאות, שכן המוזיקאי עצמו גדל בשכונה קשה בבאר שבע שם השתמש בסמים, בהם הרואין שבו השתמש במשך שלוש שנים. בעקבות אותן התנסויות הוא שוחרר מצה"ל.



הסדרה מבוססת על סיפורים אמיתיים שקרו בשכונת "בני אור" הקשה בבאר שבע של שנת 2000, ועוקבת אחר חבורת נערים צעירים שמפעילה תחנת סמים בשכונה, שעיקר לקוחותיה הם סטודנטים מאוניברסיטת בן גוריון. ההצלחה שלהם לא מוצאת חן בעיני כנופיות הפשע הבוגרות יותר של אותם ימים.



עמיר בניון. צלם : יח"צ
עמיר בניון. צלם : יח"צ



עמיר בניון מגלם את שאול, אביו הנרקומן של גיבור הסדרה, בחור נורמטיבי בן 16.5 שאט אט הופך למנהיג החבורה ונסיונותיו לשקם את אביו מסבכים אותו יותר ויותר.



יוצרי הסדרה והתסריטאים גיא בלילה ואלעד ביטון - הכירו מקרוב את חברי החבורה שחלקם היום בבית הסוהר או שלא בחיים. את הסדרה יביים שי כנות, ויפיק יואב גרוס. צילומי הסדרה יחלו בקרוב והיא תעלה ב-yes במהלך 2020.



כזכור, לפני כשנתיים, השיק בניון עם הזמר ישי לוי את השיר "לא מפסיק לעולם", וסיפר בראיון לאיריס קול ב-103FM על הגמילה מהתמכרות מסמים שעברו השניים: "ישנם אנשים שצריכים לעבור איזושהי דרך בכדי שיצא מהם הדבר הטוב שבתוכם, במקרה שלי זה שירה ומוזיקה. לעיתים נגזר עלינו להיות בסיטואציה מסוימת והשאלה היא כיצד אנחנו יוצאים ממנה. אני לוקח את המתנה שקיבלתי מהקדוש ברוך הוא, ומנסה לנצל אותה בדרך הטובה ביותר שאני מכיר".



ישי לוי סיכם את דבריו והוסיף: "עברנו את אותו תהליך באותם המקומות, הכל תלוי לאיזו תחתית הגעת ואיך אתה יוצא ממנה. שנינו יצאנו מתוך המצוקה בגבורה ופנינו קדימה לעתיד".