המשחק החדש שיצא לפלייסטיישן 4, CATHRENE: FULL BODY מספק לשחקן הצצה אל מוחו של וינסנט, שנמצא בצומת קריטית בחייו בו עליו לבחור או לאזן בין תאוות החיים וקשיי ההתמסדות.

מדובר בחידוש למשחק CATHRENE שיצא בשנת 2011, עם דגש עם שיפורים ויזואליים ואפשרויות משחק אונליין שלא היו קיימות בעבר. CATHRENE: FULL BODY מתחלק לשני חלקים, האחד עלילתי במהלכו אתם צופים בהתרחשויות, מקשיבים לדיאלוגים ונאלצים לקבל החלטות קשות. החלק השני הוא סוג של משחק פאזלים מורכב, בו אתם צריכים לטפס במהירות על ידי הזזת לבנים, במקביל להתמודדות עם מלכודות מסוכנות וכמובן האויב הגדול מכולם: הזמן.

המשחק, שפותח על ידי ATLUS ומופץ על ידי SEGA, מציע סיפור בעל תוכן בוגר, שאמנם לא חורג מגבול הטעם הטוב, אבל במרכזו עומד בחור צעיר שצריך לבחור בין אהבת נעוריו לפיתויים כאלה ואחרים שעשויים לערער את כל עולמו. במקביל למה שמתרחש בחייו האישיים של אותו בחור, העונה לשם וינסנט, בכל לילה הוא מוצא עצמו כלוא בסיוט, בו הוא וכבשים אחרים נאלצים לטפס ולפתור פאזלים קשים כדי לשמור על חייהם ומגלים שמי שלא מתעורר מהסיוט לא מתעורר גם בעולם האמיתי. השילוב הזה בין משחק אינטנסיבי שבו אתם צריכים לגלות ערנות ופקחות כדי לשרוד, ומנגד צפייה כמעט פאסיבית וקבלת החלטות שמשנות את עולם המשחק, הופכת את החוויה למרתקת.

דבר נוסף שתפס את תשומת ליבי זה רמת העומק שהושקע בעלילה המרכזית והדמויות המשניות. חלק גדול מהזמן שלכם יהיה בשיחות חולין עם חברכם למסע וזרים בדרך, הם ינסו להשפיע עליכם ויתנו לכם מידע שיעזור לפזר את הערפל שאופף את הדמות. כפי שציינתי קודם הבחירות שלכם ישפיעו על איזה עלילה תקבלו, מסיפור אימה רומנטי קליל ועד חלום בלהות סטייל פרדי קרוגר, בסופו של דבר אתם בוחרים איך המסע הזה ייראה.

לשלב הפאזלים לוקח קצת זמן להתרגל ולמרבה המזל יש עזרים כמו אפשרות להתחיל רק מהנקודה שבה נהרגת ואפשרות לשנות את רמת הקושי. אבל ככל שהתרגלתי למצב המשחק המשונה הזה למדתי לאהוב אותו יותר ויותר, שאפילו יצאתי להילחם אונליין נגד שחקנים אחרים להוכיח את עליוניתי בעולם הכבשים.

לסיכום סיפורו של וינסנט, עליו לא ארחיב כדי לא להרוס את גורם ההפתעה, משלב בין מותחן אימה וקומדיה רומנטית, שאתם אלו שמחליטים מה הוא יותר. עותק הסקירה התקבל הודות לעדלי יונייטד, היבואנית הרשמית של המשחק. הכותר CATHRENE: FULL BODY זמין לרכישה אצל המשווקים המורשים.