חגיגות מסויגות. בזמן שכל העולם מתכונן לציון השנה האזרחית החדשה הלילה בחצות, האוסטרלים הודיעו כי מופעי הזיקוקים המפורסמים שהאירו את השמיים כל שנה בלילה החגיגי יבוטלו בעיר הבירה קנברה ובערים אחרות. הסיבה לכך היא סכנת השריפות המשתוללות ברחבי המדינה. גורמים רשמיים הזהירו כי "תנאי מזג האוויר המידרדרים" עלולים להחמיר היום את השריפות במדינה, עם תחזיות מזג אוויר שצפויות להגיע לשיא של יותר מ־40 מעלות צלזיוס.
למרות הסכנה, תצוגת זיקוקי ראש השנה בסידני, אחת הערים הראשונות בעולם שמקבלות בברכה את השנה החדשה, דווקא צפויה להתקיים, למרות עצומה שנחתמה על ידי יותר מרבע מיליון איש בדרישה להפסיק את האירוע. גם סגן ראש הממשלה ג'ון ברילארו מחה על הכוונה להפיק את האירוע בכל זאת. "אם באזורים מחוזיים נאסר על זיקוקים, אז בואו לא נעשה שני מעמדות של אזרחים. כולנו יחד במשבר הזה", כתב בחשבון הטוויטר שלו.
במסגרת זאת, הצלב האדום הודיע ​​כי השידור ברשת ABC של מופע הסילבסטר של סידני ותצוגת הזיקוקים ישמש לגיוס תרומות עבור תוכנית התאוששות של אוסטרליה, שתסייע לצוותי החירום במהלך השריפות וגלי החום. השריפות שמשתוללות במדינה מאז ספטמבר גבו בסך הכל את חייהם של עשרה אנשים. 

בינתיים, בכיכר טיימס בניו יורק, מתמרקים לקראת האירוע החגיגי הלילה. האבטחה במקום צפויה להגיע למספרים חסרי תקדים, עם יותר מ־1,200 מצלמות אבטחה ואלפי שוטרים במדים ובגדים רגילים. "הטיימס סקוור כנראה תהיה המקום הבטוח ביותר בכדור הארץ בערב השנה האזרחית, כי אף אחד אחר לא עושה כזה מאמץ לאירוע כמו זה", אמר ג'ון מילר, סגן נציב המודיעין והטרור של המשטרה.
בלונדון, המרושתת כולה עדיין באורות הכריסמס, מתכוננים למופעי הזיקוקים המרשימים לאורך נהר התמזה ולמצעד יום השנה החדשה המרהיב במרכז העיר, עם מגוון מדהים של הופעות, החל מלוליינים ועד מעודדות ורקדנים. גם מגדל הח'ליפה שבדובאי המוסלמית, המחזיק בתואר הבניין הגבוה בעולם, מתכונן לקבל בברכה את השנה חדשה עם מופע זיקוקים מדהים.