כתובות נאצה אנטישמיות, הכוללות סמלי מגן דוד ואת צירוף המספרים 9/11, רוססו על בית כנסת וחזיתות של מספר חנויות בצפון לונדון במהלך חג החנוכה האחרון. ממשטרת המטרופולין נמסר כי טרם בוצעו מעצרים, אך נפתחה חקירה על רקע פשע שנאה.
אחת ההערכות היא כי מי שעומד מאחורי ריסוס כתובות הגרפיטי בפארק בלסייז והמפסטד - שכונה יוקרתית בצפון לונדון עם קהילה יהודית ענפה, מאמין לתיאוריית הקונספירציה האנטישמית, שלפיה הייתה מעורבות יהודית במתקפת הטרור על מרכז הסחר העולמי בשנת 2001. אחרים טוענים כי ייתכן שמדובר בהתייחסות לליל הבדולח, הפוגרום האלים נגד יהודים ב־9 בנובמבר 1938 בגרמניה הנאצית.
ראש עיריית לונדון סאדיק קאן צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי האירוע מעורר בו בחילה והוסיף כי לאנטישמיות כמו זו "אין מקום ובטח שלא בלונדון". הוא הוסיף כי סיורים נוספים של המשטרה צפויים להתקיים באזור כדי לספק ביטחון לקהילות המקומיות.

"זה הזמן של אנשים מכל הרקעים לעמוד מאוחדים ולהראות את נחישותנו שאיננו סובלים דעות קדומות, שנאה וחלוקה - ברחובותינו או ברשת", אמר דובר בית הכנסת בסאות' המפסטד, אחד הבניינים שמהווים מוקד לוונדליזם באזור.
מנהיג מפלגת הלייבור ג'רמי קורבין, שהתמודד במהלך מערכת הבחירות בבריטניה מול ביקורת רבה על האנטישמיות במפלגתו, גינה בחשבון הטוויטר שלו את האירוע וכן את אירוע הדקירה במוצאי שבת בבית הרב בניו יורק, והוסיף: "אנו שולחים אהבה וסולידריות לקהילות יהודיות ברחבי העולם".