בדיון שנערך היום (שלישי) בוועדת הכספים של הכנסת נחשף כי עלות מערכות הבחירות לכנסת ה-22 וה-23 הגיעה למיליארד מאתיים שישים ושלושה מיליון שקלים, לא כולל עלות מקיפה ועלות יום השבתון במשק בסך של כשישה מליארד שקלים נוספים.

יו"ר הועדה, ח"כ משה גפני, אמר כי "זה דבר נורא ואיום שמדינה מתוקנת הולכת להוציא מיליארדים על דבר מיותר ומבוזבז, ומי שאשם בזה בפעם השנייה זה ליברמן שחייב לעשות חשבון נפש ומהר".

הדיון בוועדת הכספים נערך יממה לאחר עימות סוער שהתקיים במהלך ישיבתה, בנושא הקפאת תיקון 116 לחוק התכנון והבניה, המכונה "חוק קמיניץ", שהחמיר את הענישה על בנייה בלתי חוקית. 
 
לקראת סוף הדיון התפתח דין ודברים חריף בין ח"כ אחמד טיבי ובין ח"כ קטי שטרית מהליכוד, שהטיחו האשמות אחד בשני. טיבי זעם על נציג של תנועת רגבים שפרסמה הודעה לעיתונות בה טענה כי חכ טיבי "סוחט" את שר המשפטים. "לך אתה זבל גזעני. ארז קמיניץ, אלה החברים שלך. הם מגינים על החוק שלך. אלה חלאות אדם". 
 
בתגובה ענתה לו שטרית כי "אתה תומך בשהידים, בטרוריסטים אתה תומך". טיבי לא נותר חייב וענה לה בערבית, ושטרית הגיבה ואמרה: "אל תדבר אתי בערבית. אני גדלתי בלוד". טיבי הטיח בה בתגובה: "תסתמי את הפה מה את אומרת לי אל תדבר בערבית יא זבל".