ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח עם מקורביו ועם חלק מחבריו לשולחן הממשלה, ואמר כי הוא חושש שבקשת חסינות מהכנסת תפגע בקמפיין הבחירות שלו - כך דווח הערב (שלישי) בחדשות הערב של 'כאן 11'.



עוד דווח כי נתניהו, השוקל בימים אלה אם להגיש בקשת חסינות מהכנסת, שתאפשר לו לא לעמוד למשפט כל עוד הוא מכהן בתפקידו, העלה בפני מקורביו את החשש כי הבקשה תדחה על ידי הכנסת, או על ידי בג"ץ, במידה ונבחרי הציבור אכן יאפשרו לו חסינות.



כזכור, בתחילת השבוע הודיע נתניהו כי ימסור תוך יומיים את החלטתו בעניין, ואף תכנן לקיים הצהרה לתקשורת שבסופו של דבר לא יצאה לפועל. יחד עם זאת, בהדלקת נרות של מפלגת הליכוד שהתקיימה אמש, אמר ראש הממשלה כי "חסינות אינה נגד הדמוקרטיה, היא אבן היסוד של הדמוקרטיה. אני מבקש חסינות מפני תעמולת הסרק של חברי כחול לבן. אני עובד למען המדינה ולמענכם".



מחר צפוי נתניהו למנות שלושה שרים חדשים לממשלת המעבר, למשרדי הרווחה, החקלאות והתפוצות. מפלגת ש"ס צפויה לקבל תיק אחד, והשניים האחרים יחולקו לחברי הליכוד, כאשר יו"ר הקואליציה לשעבר, דוד ביטן, וסגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי, הם המועמדים המובילים לקבלת התפקידים.