שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' (האיחוד הלאומי) התייחס הבוקר (רביעי) בשיחה ב"כאן 11" לסוגיית האיחוד בימין. "עמדתי לא השתנתה בנושא - צריך לייצר חיבורים", אמר, "הציונות הדתית צריכה ללכת ביחד, היכולת שלנו להיות חזקים זה ביחד ולא ברסיסי מפלגות, שגם אם עוברות את אחוז החסימה, הן לא מקבלות כוח להותיר חותם". לדבריו, הציבור רוצה פעם אחת אחדות ולהיות מעורב בהרכבת הרשימה.
התעקשתי על איחוד מלא והדיל ביניהם נרקם מאחורי גבי. 

הוא תקף את יו"ר עוצמה יהודית: "בן גביר ואמת אלה מילים שלא הולכות ביחד". לדבריו, הוא לא יהיה במקום שלא ראוי לאמון הציבור. "אני חושב שלא נתמודד לבד, אני אדם אחראי שלא הולך להרפתקאות", הסביר סמוטריץ', "אם לא יהיה איחוד ולא תורכב רשימה שתשקף מה שהציבור רוצה, אני לא אאמין שזה שווה משהו. אני לא עולה על הטיטניק לפני שהיא טובעת".
כזכור, בחודש שעבר סיכמו הבית היהודי ועוצמה יהודית על ריצה משותפת. חלוקת המקומות לפי ההסכם: הבית היהודי יקבל את מקומות 1,4,7 עוצמה יהודית את מקומות 3,6,9, והאיחוד הלאומי, אם יצטרף, את מקומות 2,5,8.
יו״ר הבית היהודי השר רפי פרץ מסר: ״יש לנו מחוייבות למחנה הימין, אסור שקולות ימין ילכו לפח. הבחירות האלו גורליות לממשלת הימין ולציונות הדתית. הצורך באחדות היא צו השעה. אנו מאחדים את השורות ויוצאים יחד קדימה. קורא לשר בצלאל סמוטריץ׳ להצטרף וללכת יחד עוד היום כדי שהפעם תוצאות הבחירות יהיו ברורות.״יו״ר עוצמה יהודית עו״ד איתמר בן גביר מסר: אנו שמחים על החיבור שנוצר הבוקר ומביא בשורה למחנה הימין. החיבור בין עוצמה לבית היהודי יציל את את הימין ויביא ל-61 מנדטים להקמת ממשלת ימין".