היום (ה-1 בינואר) הוא יום הבלאדי מרי הבינלאומי. בלאדי מרי הוא קוקטייל המכיל וודקה, מיץ עגבניות ושילובים של תבלינים וטעמים אחרים הכוללים רוטב ווסטרשייר, רוטב צ'ילי, רוטב פייר פירי, consommé בקר או בולון, חזרת, סלרי, זיתים, מלח, פלפל שחור, פלפל קאיין, מיץ לימון ו/או מלח.

מספר עובדות מעניינות על המשקה המיתולוגי:

1. הקוקטייל קרוי על שם מלכת אנגליה מרי טיודור הראשונה, אשר הייתה ידועה בכינויה "בלאדי מרי"  או העקובה מדם בשל רדיפתה את הכנסייה הפרוטסטנטית שהובילה להרג המונים.

2. המשקה הומצא במאה ה-20 ושמר מאז על מעמד מכובד ומרשים בעולם האלכוהול. הדעות חלוקות לגבי מי שהגה את המשקה לראשונה, אך ע"פ רוב, המשקה נרקח לראשונה בסמוך 1939 על ידי הברמן הצרפתי פרננד פטיו. 

3. יום הבלאדי מרי הבינלאומי חל ב-1.1, שכן הוא "תרופת הסבתא" האולטימטיבית למניעת ההנגאובר ביום שאחרי. שתיית מיצי ירקות מחזירה לגוף מינרלים ונוזלים שאובדים בתהליך פינוי האלכוהול. הבלאדי מרי, הינו קוקטייל רווי במיצי ירקות ועל כן ההמלצה היא לשתות בלאדי מרי כבר בזמן הבילוי וביום שאחרי את ה"ווירג'ן מרי" שהוא בעצם גרסת המשקה ללא הוודקה.

4. בסרט המפורסם "קוקטייל", שבו טום קרוז העיף כוסות ובקבוקים באוויר והרשים נשים על ימין ושמאל, ישנו טוויסט ל"בלאדי מרי" - "העין האדומה", שהיא תרופת הנגאובר של תערובת בירה, מיץ עגבניות וביצה ליום שאחרי.

5. מקל הסלרי המשמש כקישוט קלאסי לקוקטייל, במקור נועד לערבוב המשקה. על פי מקורות בחו"ל, המסורת לשימוש בסלרי לערבוב המשקה נולדה בפאב בשיקגו בשם Butch McGuire, כאשר לקוח הזמין קוקטייל בלאדי מרי ושכחו להגיש לו מקל ערבוב. הלקוח מצדו הושיט יד אל מקל הסלרי הסמוך שהונח בבר וערבב איתו את הקוקטייל.  מאותו רגע, הפך מקל הסלרי לכלי הערבוב של המשקה. יש הטוענים כי האירוע התרחש במקום זאת בבר הסמוך, Pump Pump, ורק אז הועתק על ידי ה- Butch McGuire.

6. בלאדי מרי הוא משקה טיסות קלאסי וזאת כיוון שהטעמים בו כה עזים ומובחנים, גם בזמן הטיסה כאשר רגישות בלוטות הטעם מופחתת ב 30% בשל לחץ האוויר ורמת הלחות.

7. בלאדי מרי נכנס להיכל התהילה של ארגון הברמנים הבינלאומי תחת התואר הקוקטייל הבלתי נשכח של כל הזמנים.  

ואי אפשר בלי מתכון למשקה המפורסם:

מוזגים מנה של ketel One בכוס גבוהה מלאה בקרח, ממלאים את יתר הכוס במיקס בלאדי מרי מערבבים בעדינות ומקשטים בגבעול סלרי.

הוראות להכנת בלאדי מרי מיקס: מערבבים 120 מ"ל של מחית עגבניות ,30 מ"ל מים, 30 מ"ל לימון, 30 מ"ל מי סוכר, מלח, פלפל וצ'ילי טרי לפי הטעם.