חברות מסחריות מגלות את עולם הספורט עבור קמפיינים פרסומיים. לאחר שאייל ברקוביץ' נבחר לקדם את מותג הרכב של סובארו, מגיע תורם של פרשני הספורט. חבר הכנסת לשעבר (העבודה) זוהיר בהלול יקדם תחת הכותרת "ביטוח על כל המגרש" את פוליסות ביטוח הרכב החלופי של חברת ביטוח ישיר.

לבהלול, שנחשב לשדר ספורט מיתולוגי וצבעוני, יצטרף מאמן נבחרת ישראל בכדורגל לשעבר ופרשן הספורט הנוכחי שלמה שרף. על פי ההערכות, כל אחד משניהם יזכה לסכום הנאמד במאה אלף שקל.

הקמפיין הוא השני מתוך סדרה של שירותים שביטוח ישיר עתידה לחשוף השנה. שרף ובהלול יתמקדו בשירות "מפתח תמורת מפתח", שבמסגרתו לקוחות ביטוח ישיר מקבלים רכב חלופי במקרה של תאונה, מיד בהגיעם אל מוסך ההסדר. על פי התסריט, בהלול מנסה לחשוב על פתרון "ספקטקולרי" - מילה שהפכה שם קוד לשידורי הספורט שלו. 

בקמפיין אחר - למתחם הקניות והבילוי פיאנו בעיר ימים בנתניה - ישתתף כוכב הריאליטי לירון אורפלי, המוכר בכינוי טילטיל. הקמפיין עלה לאוויר בבתי הקולנוע וברשתות החברתיות והושקעו בו 220 אלף שקל. הוא כולל 20 סרטונים שבהם רואים את טילטיל מגיע למתחם ומשוחח עם הפועלים ובעלי העסקים. הקמפיין הופק וקודם על ידי דניאל טופז (בנו של דודו טופז), נועם ראובני, עמרי מרון והבמאי רני מונצ'ז.