שלוש המהדורות המרכזיות הציגו הערב (חמישי) סקרי מנדטים, שנערכו יום לאחר הגשת הבקשה לחסינות מצד ראש הממשלה, בנימין נתניהו. התוצאות מראות כי למהלך אין השפעה משמעותית על מפת הגושים.

ב"חדשות 12" הוצגו שני סקרים. הראשון הציג את מפת המפלגות הנוכחית. במצב זה לכחול לבן 35 מנדטים אל מול 33 לליכוד, הרשימה המשותפת שומרת על כוחה עם 13, ישראל ביתנו, ש"ס ויהדות התורה זוכות ל-8 מנדטים כל אחת, הימין החדש ל-6 מנדטים, העבודה-גשר ל-5 ומרצ ל-4.

בתסריט זה איחוד מפלגות הימין (הבית היהודי ועוצמה יהודית) לא עובר את אחוז החסימה, וכך גם האיחוד הלאומי בראשות בצלאל סמוטריץ', שנותר מחוץ לאיחוד. גם התנועה הירוקה, בראשות סתיו שפיר, לא עוברת במידה ותרוץ עצמאית.

מפת הגושים בתסריט זה היא זהה לכנסת הנוכחית: 57 למרכז-שמאל, 55 לימין-חרדים, ו-8 לליברמן.

הסקר השני הציג תסריט בו איחוד הימין יכלול גם את האיחוד הלאומי, וכן המחנה הדמוקרטי ישוב לריצה משותפת. התוצאות במקרה זה: 34 לכחול לבן, 32 לליכוד, 13 לרשימה המשותפת, ישראל ביתנו ויהדות התורה עם 7 כל אחת, העבודה-גשר עם 5, המחנה הדמוקרטי עם 4 וכך גם איחוד הימין. המשמעות-איחוד מפלגות הימין יעבור את אחוז החסימה במידה ויכלול את שלוש המפלגות, בעוד איחוד מרצ והתנועה הירוקה אינו משפיע על התוצאות.

מפת הגושים בתסריט זה: 57 לימין-חרדים, 56 למרכז-שמאל, 7 לליברמן.

בשאלת ההתאמה לראשות הממשל ממשיך להוביל נתניהו על גנץ בהפרש קטן, 40 אחוזים לעומת 39.

סקר "חדשות 13"

בסקר זה נבחן רק התסריט בו איחוד מפלגות הימין כולל את שלוש המפלגות והמחנה הדמוקרטי רץ במשותף. התוצאות: 36 לכחול לבן, 34 לליכוד, 13 לרשימה המשותפת, 8 לימין החדש, 7 לש"ס וליהדות התורה, 6 לישראל ביתנו, 5 לעבודה-גשר ו-4 למחנה הדמוקרטי. בסקר זה איחוד מפלגות הימין לא עובר את אחוז החסימה גם עם איחוד מלא בין המפלגות.

מפת הגושים: 58 למרכז-שמאל, 56 לימין, 6 לליברמן. כמו כן נבחנה ההשפעה של איחוד אפשרי בין העבודה והמחנה הדמוקרטי. מהסקר עולה כי מפלגת שמאל מאוחדת תזכה לעשרה מנדטים, שיפור של מנדט אחד לעומת תשעה שישיגו המפלגות בנפרד.

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה מוביל נתניהו בפער משמעותי, 41 אחוזים לעומת 33 לגנץ.

סקר "כאן 11"

גם בסקר זה נבחן רק התסריט בו איחוד מפלגות הימין כולל את שלוש המפלגות והמחנה הדמוקרטי רץ במשותף. התוצאות: 35 לכחול לבן, 33 לליכוד, 13 לרשימה המשותפת, 8 ליהדות התורה, 7 לישראל ביתנו ולש"ס, 6 לעבודה-גשר ולימין החדש, 5 למחנה הדמוקרטי. איחוד הימין לא עובר גם בריצה של שלוש המפלגות. מפת הגושים: 59 למרכז-שמאל, 54 לימין-חרדים, 7 לליברמן.