לאחר מאבק במחלה קשה: השחקנית גליה ישי הלכה לעולמה היום (שבת) בבית החולים איכילוב לאחר מאבק לאחר מאבק קצר במחלה קשה, כשהיא בת 69. ישי היא בוגרת להקת פיקוד מרכז, מוכרת בתפקידה בחינוכית בדמותה כ"פינגי" מ"פרפר נחמד". בין היתר לקחה חלק בסדרות מצליחות כמו "סוזנה הבוכיה", "מטומטמת", "כפולה", "בלתי הפיך", "צומת מילר", ו-"קופה ראשית". הלוויתה תצא מחר בשעה 15:00 משער גאולה בבית העלמין "ירקון" בפתח תקווה.

דנה ליטוין, הסוכנת והמנהלת שלה מסרה: "גליה אהובתי נקטפה מאיתנו במהירות שכזו, הלב מסרב לעכל את קצב הדברים. עבדנו ביחד יותר מעשור, היה בינינו קשר מדהים וקרוב. אין לי מילים לתאר את העצב עם לכתה.תמיד מחייכת ונמרצת, שמחה לעסוק בכל תפקיד שקיבלה,תמיד סביב אור גדול והמון אנשים שאהבו אותה. והכישרון הבלתי נגמר שלה. קומיקאית ענקית.  לפני כמה שנים נסענו לפסטיבל ברלין עם סרט בו כיכבה, שם נאמר עליה שהיא ג'אן מורו. ובצדק רב. האור הגדול שבה לעולם לא יכבה".

הזמרת קורין אלאל הגיבה אף היא על מותה של ישי: "חברתי היקרה הלכה לעולמה אחרי מאבק קצר של חודש ושבוע במחלה. מאוד מאוד עצוב. היא הייתה אור לכל מי שהכיר אותה. קיבלתי את ההודעה היום בבוקר, שהמצב לא טוב בכלל. הגעתי לאיכילוב חמש דקות אחרי לכתה מאיתנו. עכשיו לא כואב לה יותר".