המתיחות בעיראק: שתי פצצות מרגמה נחתו הערב (מוצ"ש) על מתחם עם כוחות צבא אמריקאיים בעיר מוסול שבצפון עיראק, כך דווח ברשת אל ג'זירה. במקביל, דווח על הפצצות נרחבות לעבר הבסיס "אימאם עלי" בעיר בוכמאל שבסוריה, השייך למשמרות המהפכה האיראניות.

מוקדם יותר, דווח בסוכנות הידיעות רויטרס כי קטיושה נפלה סמוך למתחם השגרירות האמריקאית בבגדד. על פי הדיווחים, אין נפגעים בתקרית. עוד דווח כי שתי קטיושות נוספות נחתו בתוך בסיס עיראקי, אשר גם בו נמצאו בין השאר חיילים אמריקאים. גם בתקרית הזו לא היו נפגעים.

בתוך כך, מפקד משמרות המהפכה, חוסיין סלאמי, איים בתגובה קשה לחיסולו של מפקד "כוח קודס", קסאם סולימאני. הוא אמר: "התגובה על חיסול סולימאני תהיה נקמה אסטרטגית שתסיים את הנוכחות האמריקנית באזור. הנקמה שלנו תהיה בשטח גאוגרפי רחב, והיא תגרור השלכות גורליות".

במהלך סוף השבוע אישר הפנטגון את שליחתם כ-3000 חיילים אמריקאים נוספים למזרח התיכון. החיילים המדוברים יצטרפו ל-750 חיילים שכבר נשלחו השבוע לאזור בעקבות המהומות האלימות בשגרירות האמריקאית בבגדד. בכירים בצבא האמריקאי אמרו ל"רויטרס" כי ישנם אלפי חיילים נוספים אשר מוכנים להישלח למזרח התיכון, ובימים הקרובים יוחלט האם להשתמש בהם.