חודש לפני גמר "הכוכב הבא לאירוויזיון" ו-20 חברי הנבחרת שינסו מותניים והתכוננו לקרב על הכרטיס לייצג אותנו באירוויזיון 2020. הפעם התחרות כוללת עשרה דו-קרבות מהם ישרדו עשרה מתמודדים פלוס אופציה ל"סייב" למפסידים פרי בחירתן של שירי מימון וקרן פלס.

הדו קרב הראשון היה בין עדן אלנה (זוכת אקס פקטור) ללהקת התבלינים.אלנה ביצעה את השיר "Power" של ליטל מיקס עם צוות רקדניות, כוריאוגרפיה מדוקדקת ואמנם הביצוע של אלנה היה סוחף ונשמע מעולה ווקאלית, הייתה חסרה בו נשמה והיה חסר רגש כמו הטכניות השתלטה עליה. בכל אופן אלנה זכתה ל-86%. 

"התבלינים" בחרו בחירה מפתיעה - "תל אביב בלילה" הבלוזי של עדן בן זקן. הביצוע של הלהקה היה עוצמתי, מיוחד ובעיבוד מסקרן ומחושב אך לעומת השואו של אלנה נראו חלשים והסתפקו ב-70%.

ביצוע סוחף אך חסר נשמה. עדן אלנה. צילום: אבשלום ששוני
ביצוע סוחף אך חסר נשמה. עדן אלנה. צילום: אבשלום ששוני

הדו-קרב הבא היה בין אור אדי לאור עמרמי ברוקמן, הבויפרנד הטרי של ליהי טולדנו. אדי ביצעה את "כמו סינדרלה", להיט החפלה של שרית חדד מהניינטיז שזכה לעיבוד פופי. ניסיון חמוד אבל לטעמי קצת תפל ואנמי ובצדק לא חצה את רף 50 האחוזים.

ברוקמן, שכונה כ"אד שירן התימני", הביס את אדי בנוקאאוט עם "כל יום כמו נס" של אמיר דדון בביצוע מלטף, מדויק, עוצמתי ומלא נשמה ורגש. ברוקמן ניצח בדו הקרב עם 88%.

הדו-קרב השלישי היה בין נתן קטורזה לגאיה שאקי. קטורזה בחר ב-"Uptown Funk" של ברונו מארס ומארק רונסון אותו ביצע בביצוע גרובי כשהוא מלווה עצמו בגיטרה והרביץ מופע יחיד מצוין בתחילתו אך בהמשך הפך די מייגע ואיבד קצת כיוון. הוא הסתפק ב-70%.

שאקי החליפה את הגיטרה של קטורזה בפסנתר וביצעה בקול עוצמתי מלא נשמה את "Crazy" של ברקלי בצורה שאינה פחות ממושלמת ומצמררת. שאקי ניצחה את דו הקרב עם 92%.

ניקי גולדשטיין ואלה לי להב היו הצמד הרביעי להתחרות. אלה לי להב ביצעה את "Hey Mama" של דיויד גטה, ניקי מינאז' ובבה רקסה. להב שיחקה אותה בפרפורמנס צעיר, פרשי ושובה גדוש בתנועתיות וכוריאוגרפיה מוקפדת ושרפה את המסך עם 90%  וחמישה כחולים.

להב השאירה אבק לגולדשטיין שאמנם ביצע ברגש, בעוצמה ובכנות את "Creep" של רדיוהד, אבל 73% ואדום מאמדורסקי לא הספיקו לו לעבור, למעט הסייב ברגע האחרון משירי מימון שהשאיר לו סיכוי להגיע לגמר.