מתיחת בטן נחשבת לאחד הניתוחים השכיחים ביותר בתחום הכירורגיה הפלסטית. ברוב המקרים לרובנו, הבטן נחשבת ל"איזור מטרד". אזור זה, אוגר בחובו עודפי שומן הבאים לידי ביטוי בבטן בולטת ומוחצנת. לרוב, הסיטואציות בהם האסתטיקה מתחילה להפריע לנו, מתרחשים לאחר הריון או ירידה דרסטית במשקל. זאת מכיוון, שהעור נלחם להתכווץ ולהגיע למה שהיה בעבר (הדוק ומוצק). פנים נוספות לעניין, השרירים מתרופפים ועם הזמן נפרדים זה מזה.

מתיחת בטן מהווה פתרון אידיאלי להשבת הבטן לצורה המהודקת והמוצקה שתמיד חלמתם עליה, רבים ממטופלינו יכולים להעיד על הגברת הביטחון העצמי והשבת ההערכה העצמית שאבדה להם.

ד"ר אברהם אמיר הינו מנתח פלסטי בכיר, בוגר בית הספר לרפואה ע"ש סאקלר, אוניברסיטת ת"א (1988) ובעל ניסיון ארוך שנים. את התמחותו בכירורגיה הפלסטית, עבר בבית החולים בילינסון והינו בעל תעודת מומחה בכירורגיה פלסטית (1996). כיום, הוא משמש כסגן מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית בבית החולים בילינסון.

הסרת עודפי שומן ועור? לא רק

מטרתו העיקרית של ניתוח מתיחת הבטן הינה שיפור כללי של אסתטיות האזור. יחד עם זאת, מתיחת בטן מסייעת לשיפור מראה העור לקבלת התוצאה הטבעית ביותר. כמו למשל: תיקון שרירי הבטן שנמתחו ו/או נפרדו בעקבות ההיריון, או הסרת עודפי העור על מנת לייצב עור נפול שאינו התכווץ וחזר בכוחות עצמו.

לניתוח מתיחת בטן ישנן דרכים ודרגות שונות. הצעד הראשון שלכם יהיה לדון בהיוועצות עם ד"ר אברהם אמיר, מנתח פלסטי בכיר ומיומן בכל הנוגע לביצוע הליכים פלסטיים וקוסמטיים מקיפים. ד"ר אמיר יחשוף בפניכם את מגוון האפשרויות על מנת לקבוע עמכם את ההליך המתאים ביותר עבורכם.

מתיחת פנים. קרדיט תמונה: חברת אסטרטג.
מתיחת פנים. קרדיט תמונה: חברת אסטרטג.

השבת מראה הפנים שהיה בצעירותכם: מתיחת פנים.

בשביל ד"ר אברהם אמיר, מומחה לכירורגיה פלסטית ותיק, מעבר על תמונות האלבום של המטופל אינן נועדו להעלאת זיכרונות מחוויות העבר, אלא לדלות ולשחזר את סימני הזמן שעברו על תוואי הפנים שלהם. לטעתנו של ד"ר אמיר, "מזמן כבר לא מדובר רק במתיחת עור".

האם ניתן לתקן את פגעי הזמן?

"אין אפשרות להחזיר למטופל את הגיל וזו גם אינה כוונתי", יחד עם זאת על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר לאחר הניתוח תוך שאיפה למראה טבעי, עלינו לבדוק מה קרה לפנים של המטופל במסלול חייו. ישנם מטופלים בעלי צניחה ניכרת, עצמות לסת בולטות או עור קמוט וחסר חיות כתוצאה מהגיל. בעקבות כל אחד מן הפרמטרים המופיעים לעיל, ניתן לטפל בעזרת ניתוח.

תחומי ההתמחות של ד"ר אברהם אמיר

- מתיחות: ד"ר מאיר, מבצע מגוון רחב של טיפולי מתיחות כמו למשל: מתיחת בטן, מתיחת פנים ומתיחת צוואר. אלו פונים לאנשים הסובלים מעודף עור, שומן בטני וכאלה המתקשים להשלים עם סימני הגיל והמעוניינים להעניק לעורם מראה אסתטי, מתוח ויציב.
- פנים: מתיחת פנים, הצמדת אוזניים והרמת עפעפיים.
- שאיבת שומן: שאיבות השומן המתבצעים באזורי הבטן והירכיים.
- חזה: מיועד להגדלה, הקטנה, הרמה, שחזור ותיקון א-סימטריה.
- רעלן: הינו חומר המזוקק במעבדה והפיכתו לחלבון טהור. חלבון זה, מוזרק לאזור המחבר בין השריר לעצב. מטרתו הינה לטפל בקמטי הבעה.
- הזרקות מילוי: הזרקת שומן לצורך מילוי קמטים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, זו מאפשרת להשתמש בשומן הגוף לטובת מילוי קמטי הפנים.