יאיר נתניהו מורגל בסכסוכים מתוקשרים, הפעם נראה כי הם עוברים להתנהל בזירה המשפטית, ולא רק בזירת הטוויטר. יועץ התקשורת לשעבר של ראש הממשלה, עד המדינה ניר חפץ,  הגיש תביעה נגד בנו של מעסיקו לשעבר, יאיר נתניהו. במסגרת התביעה, כך פורסם היום (שני), תובע חפץ מנתניהו חצי מיליון ש"ח, כולל כיסוי הוצאותיו המשפטיות העתידיות במסגרת התביעה.

כתב התביעה הוגש על רקע שורת התבטאויות של בנו של ראש הממשלה נגד חפץ, מהן עולות לכאורה מגוון עבירות של פגיעה בפרטיות ולשון הרע, והתבטאויות שונות המהוות הפרה של צו איסור פרסום סביב גיוסו של חפץ לתפקד כעד המדינה בתיק 4,000. חפץ הגיש את התביעה לאחר שהצהיר מספר פעמים כי הוא מתכוון לעשות כן.

בכתב התביעה שהוגש, נכתב כי נתניהו הבן נתבע בשל שורת עוולות שביצע נגד חפץ במודע,  תוך שהראשון חותר למקסם את הנזק שדבריו עשויים להסב לעד המדינה, תוך כוונות זדון ברורות. 

כזכור, במסגרת פרסום תמלילי חקירת נתניהו, שנחשפו ב'חדשות 12', חוקרי להב 433 שאלו אותו בין השאר על ההיכרות שלו עם עד המדינה. "שמעתי שחפץ הרג חייל וגרר את הגופה שלו על פסי הרכבת כדי להשחית אותה, כדי שלא ידעו שהוא הרג אותו. זה המודל הגדול שאתם נשענים עליו, פאר היצירה. חפץ הוא חלאה ודובר ממש גרוע. כל הזמן אמרתי להורים שלי להחליף אותו", אמר אז נתניהו.

בא כוחו של חפץ, עו"ד אילון סופר, הגיב אז לדברים ואמר: "דברי בלע והסתה מופרכים וחולניים אלה, ככל שנאמרו, יטופלו על ידנו במקום הראוי להם - ערכאות משפטיות", כפי שאכן יצא לפועל.