הטלוויזיה הממלכתית דיווחה הבוקר (שלישי) כי 50 בני אדם נהרגו במהלך מסע הלווייה הארוך של קאסם סולימאני, מפקד כוח קודס של משמרות המהפכה האיראניות. עוד נמסר כי עשרות נוספים נפצעו באירוע. כאמור, גופתו הובאה לעיר הולדתו כרמאן, בדרום-מרכז איראן, בה נטמנה בסופו של דבר. על פי ההערכה, מיליוני בני אדם מרחבי המזרח התיכון, שרבים מהם לקחו חלק במסע הלוויה שהתקיים בימים האחרונים, הגיעו לקחת חלק במאורע. מפקד משמרות המהפכה, חוסיין סלאמי, ספד לו במהלך האירוע ואמר כי "ננקום בצורה קשה".

בעקבות מותם של האזרחים נדחתה קבורתו של סולימאני למועד לא ידוע.

מסע הלוויה של סולימאני יצא לדרך ביום שבת האחרון, כאשר אלפי בני אדם הגיעו לבגדד, ומשם המשיכו לערים נוספות ברחבי עיראק ואיראן. רבים מהמתאבלים הגיעו לבושים שחור, מניפים דגלי איראן ועיראק וצועקים מוות לאמריקה. חלקם אף נשאו שלטים שעליהם נכתב "מוות לישראל".

כזכור, סולימאני חוסל במהלך הלילה בין חמישי לשישי, ביחד עם אבו מאהדי אל מוהנדיס, בכיר במיליציה השיעית הפרו-איראנית חשד א-שאעבי, במתקפה אווירית שבוצעה על ידי חיל האוויר האמריקאי לעבר נמל התעופה הבינלאומי בבגדד, בירת עיראק.

עוד דווח הבוקר כי מזכיר המועצה העליונה לביטחון לאומי באיראן, עלי שמנחאני, אמר כי לארצו 13 תרחישים שונים לנקמה אפשרית בארצות הברית. הוא סירב לפרט מעבר לכך, אך אמר כי גם התרחיש החלש ביותר מביניהם יהיה "סיוט היסטורי" עבור האמריקאים.