התאונה הקלטנית ביום כיפור: כתב אישום הוגש הבוקר (שלישי) נגד אמיר אבו לבן, בן 21 מרמלה, שדרס למוות את את הילד איתי מרגי בן השמונה. הוא מואשם בהמתה בקלות דעת, שיבוש מהלכי משפט, קשירת קשר לפשע, סחר בסם מסוכן והחזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית.
 
על פי כתב האישום, בצהרי יום כיפור הוא הגיע ברכבו לגוש דן כדי למכור סמים. בסמוך לשעה 15:16, לאחר שמכר סמים לארבעה לקוחות ברמת גן, פתח תקווה ותל אביב והיה בדרכו ללקוח נוסף, נהג ברחוב דרך נמיר בתל אביב. באותה העת, רכב מרגי ז"ל על אופניו בנתיב הנגדי. 

כאמור מרגי פנה לנתיב בו נסע הדורס, וזה התנגש בו בעוצמה רבה. מיד לאחר התאונה, יצא אבו לבן מהרכב וזרק לשיחים בצד הכביש את הסמים שהחזיק, כדי להעלימם מעיני השוטרים. הילד שנפגע פונה לבית החולים איכילוב, כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. מאוחר יותר באותו היום נקבע מותו כתוצאה מהפציעה. 

עורכי הדין ליאור שטלצר וסתיו כהן שמייצגים את הדורס מטעם הסניגוריה הציבורית מסרו: "מדובר בטרגדיה קשה. אמיר מביע צער עמוק על האירוע ותוצאותיו, וטוען בתוקף כי לא יכול היה להימנע מהתאונה, כפי שקבע בוחן תנועה משטרתי. הפרקליטות לא קיבלה את טענותינו ואנו נציג הטיעונים המלאים בבית המשפט".

מירל מרגי, אמו של איתי סיפרה בחדשות 12 לפני כשלושה חודשים על היום בו בנה מצא את מותו בתאונה. "כמה דקות לפני תחילת הצום, אמא שלי התקשרה לאחל לי צום קל. אמרתי לה שאני מפחדת כי תקרה תאונה עם איתי", סיפרה, "הוא ירד עם חברים לעשות סיבוב ותוך כמה דקות שמענו את החברה שלו צורח 'איתי נדרס'. יובל רץ לשם ומצא אותו מוטל על הכביש כאשר מבצעים בו פעולות החייאה". 

"הרופא הסביר שאיתי הגיע במצב לא טוב. צעקתי אם הוא בניתוח ואם אפשר לראות אותו. הרופא ענה שהוא קיבל מכה בראש ולא שרד. אמרתי להם שלא יכול להיות ואז הם ציינו שמכונים דרסה אותו". האם הוסיפה: "כשהוא אמר שאי אפשר לעשות כלום צרחתי עד שהנשמה שלי יצאה".