חברת Sonos, מהמותגים המוכרים בעולם לחוויות סאונד ומפתחי ה־multi-room wireless home audio - ערכה לאחרונה השקה של מוצריה החדשים באמצעות רשת באג, שתעניק שנתיים אחריות לכל מוצרי החברה. מעבר להשקה המשותפת, המוצרים יהיו זמינים גם ברשתות נבחרות ובחנויות האודיו והאלקטרוניקה ברחבי הארץ.

המוצרים של Sonos מעניקים גישה לתוכן מוזיקלי מכמעט כל פלטפורמה, ומאפשרים לשלוט בו בכל מקום בבית. "הרמקולים פותחו על מנת לאפשר לנו לבחור מה נעדיף לשמוע ואיפה. הממשק הייחודי והפשוט מציע גישה ליותר מ־100 שירותי סטרימינג - מוזיקה, ספרי־שמע, פודקאסטים, רדיו ועוד, והכל באפליקציה אחת עם תמיכה ב־AirPlay2 או ישירות מאפליקציות שירותי מוזיקה", הדגישו בחברה. "מרבית הרמקולים גם מוכנים לתמיכה בעוזרות קוליות". הרמקולים פועלים על הרשת הביתית (Wi-Fi) באופן עצמאי או כמערכת מסונכרנת לשמוע כל שיר, בכל חדר שתרצו או בכל הבית. "מערכת ייחודית, חזקה וחכמה, שמשתפרת כל הזמן עם עדכוני תוכנה שוטפים המבוצעים אוטומטית", הוסיפו.

בין הרמקולים הזמינים בישראל ניתן למצוא את Play:5 - ספינת הדגל של Sonos - רמקול עוצמתי שמחירו מגיע ל־1,999 שקל. מוצרים נוספים זמינים: One SL / One - רמקול עמיד בפני לחות, כך שתוכלו אפילו להכניס אותו לחדר האמבטיה, ומחירו נע בין 749 שקל ל־890 שקל, וה־Beam, סאונד־בר קומפקטי לטלוויזיה, שעלותו 1,699 שקל. בנוסף, ניתן למצוא רמקולים רבים ומוצרים נוספים כמו סאב אלחוטי, רכיבי הזרמות מדיה ומגברים.