לאור התחזקות תחום השיווק הרשתי, E-marketing וכיו"ב, ב-ביהיפ עוזרים לנו לעשות קצת סדר, לנפץ מיתוסים בנושא ולהסביר לנו קצת על התחום השיווק הרשתי.

עבור רבים עבודה מהבית היא בגדר חלום או פנטזיה, כזו שמהר מאד מתנפצת ומחזירה אותם אל המציאות מתוך מחשבה שמדובר בדבר בלתי מושג. האמת היא, שאנו גדלים בעולם שלא פעם סוגר אותנו ומעמיס עלינו כללים וחוקים עד כדי כך שאנו פוחדים לסטות מהם. בדיוק בגלל זה רבים מאיתנו ימצאו עצמם מגלגלים עיניים ופוחדים לעשות צעד משמעותי שישנה את מסלול חייהם, ועולם השיווק הרשתי הוא בדיוק צעד שכזה, אז לאלו מכם ששמעו אבל פחדו לנסות, הנה כמה מיתוסים שהגיע הזמן לנפץ.

מיתוס מספר 1: "שיווק רשתי ? זו בכלל פירמידה לא חוקית!"
אז זהו- שלא. ביהיפ מוכיחים לא רק ששיווק רשתי הוא חוקי לחלוטין, הרי שמדובר באחד הענפים הצומחים והמשגשגים ביותר בעולם העסקי. חברות חוקיות העוסקות בשיווק רשתי, מציעות לצרכן מוצרים ושירות איכותי ובנוסף לכך, מתאפשרת ההזדמנות להגדלת המשכורת על בסיס היקף המכירות כאשר מגייסים אנשים נוספים לעסק, כאשר  חשוב להדגיש שהיקף מכירות הצוות, ולא מספר המפיצים המגויסים, הוא הגורם המרכזי בחישוב ההכנסה הסופית.  בחברת ביהיפ Bhip אגב, לא מיושמת שיטת הפירמידה, וקל מאוד להתבלבל.

מיתוס מספר 2: "רק מי שנמצא בקודקוד מרוויח כסף"
כמו בכל עסק, מי שעומד בראשו מרוויח ככל הנראה יותר מאלו שנמצאים תחתיו, אלא שהמצב פה שונה מלא מעט סיבות. ראשית- בשיווק רשתי האדם היחיד שיכול לקבוע כמה כסף תרוויח, הוא למרבה ההפתעה - אתה בעצמך ! בחברת ביהיפ Bhip מדגישים כי לכל אחד ישנה האפשרות להגיע לקודקוד, וזה מה שיפה.

מה שטוב בשיווק הרשתי, לעומת העולם העסקי הישן, שם גם אם תהיה עובד מסור ואיכותי עדיין תהיה המשכורת שלך תלויה ברצון הבוס, כאן אתה היחיד שיקבע כמה כסף תעשה בסופו של דבר. חשוב להבהיר- מדובר ביתרון משמעותי, אבל במחויבות משמעותית לא פחות- שכן ככל שתתמיד, תשקיע, ותתייחס ברצינות לעסק שלך, כך יגדלו הסיכויים לייצר הכנסה משמעותית ומשנת חיים באמצעות השיווק הרשתי. זה בעצם הרעיון המרכזי של שיווק רשתי, אדם מרוויח על פי המאמצים שהוא משקיע ולא על פי הגדרת התפקיד שלו, מה שמייצר סביבת עבודה הוגנת ושווה עבור כולם.

מיתוס מספר 3: "שיווק רשתי הוא זמני ותיכף יהפוך ללא רלוונטי"
גם כאן, האמת רחוקה נורא מהמציאות. ב- ביהיפ מסבירים כי שיווק רשתי הוא תחום שרק הולך וצומח בעשרות השנים האחרונות, כשבין הגורמים אשר הפכו למזוהים ביותר איתו אפשר לציין את נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ורובין שארמה (מחבר רב המכר הנזיר שמכר את הפרארי שלו), ככה שבסך הכל מדובר בחברה לא רעה בכלל להיות חלק ממנה. בנוסף, הרלוונטיות תלויה מאד בסוג המוצרים הנמכרים, כפי שמסביר אשל עזר, מהמפיצים הבכירים בחברת B:Hip  בישראל המשווק מוצרי טיפוח ואנרגיה: "אתה מכיר מישהו בלי ריהוט בבית? זה לא מונע מאיקאה להמשיך למכור רהיטים".

מיתוס מספר 4: "אנשים לא באמת מרוויחים כסף משיווק רשתי"
חברת ביהיפ היא דוגמה מצוינת לכך שהמיתוס הזה, אין כל קשר למציאות. בואו נשים את הדברים על השולחן, התחום הזה בהחלט לא מתאים לכל אחד, ואנשים שלא מוכנים להתחייב, להשקיע, ולהראות רצינות, כנראה שיכשלו, אך זהו בהחלט לא דבר שאופייני רק לעולמות השיווק הרשתי, אלא לכל תחום בחיים. הדבר היחיד שבטוח, הוא שאותם משווקים שמוכנים לעשות צעד משמעותי לעבר שינוי חייהם, יוכלו להגיע להישגים הרבה יותר גבוהים מכל מקום עבודה מסורתי, ואין ספק שזהו היתרון הגדול ביותר של השיווק הרשתי.