"הרב פרץ - אתה אידיוט": בפתיחת תוכניתו היום (ראשון) ב-103fm הצטרף השדר נתן זהבי לביקורות הרבות לדברים שאמר שר החינוך רפי פרץ בנוגע לקהילה הלהט"בית, בריאיון שהעניק לעיתון "ידיעות אחרונות" ותקף אותו חריפות. בהמשך אף הגיב לדברי הרב הראשי לישראל, יצחק יוסף,  כנגד הציבור שעלה לישראל מברית המועצות וקרא לשניים להקים מפלגה קיצונית יחד עם עו"ד איתמר בן גביר ואורן חזן.

"במדינת ישראל, על פי הסטטיסטיקה, ישנם כ-15% בני אדם השייכים לקהילה הלהט"בית", פתח השדר את דבריו. "הנה עולה שר בממשלת ישראל, שר החינוך, האיש שאחראי על חינוכם של עשרות אלפי צעירים, נערות ונערים, ששייכים לקהילה הלהט"בית, כשיש השפעה גדולה לדבריו גם על ההורים של נערות ונערים, וגם על אלפי מורים השייכים לאותה הקהילה, הכריז בריאיון לעיתון 'ידיעות אחרונות' ש'ברוך השם הילדים שלי יגדלו בצורה טבעית ורגילה', שזה אומר שהילדים האחרים, אלו שלא כמוהו וכמו ילדיו, גדלו בצורה לא טבעית ולא בריאה. לפני שהוא אמר את המשפט הזה הוא גם הוסיף 'ברוך השם' ואמר 'הם בונים את הבתים שלהם מתוך ערכים יהודיים. בציבור הדתי משפחה נורמטיבית היא איש ואישה'", המשיך.

"שמע הרב פרץ, אני מביע את דעתי ודעתם של לא מעט אנשים – אתה אידיוט, פשוט אידיוט, בן אדם טיפש. נכון שהיית טס בחיל האוויר והגעת לדרגת תת אלוף. יש אנשים שהגיעו לדרגת תת אלוף והם מטומטמים. אפשר לשמוע אותם מתראיינים לא פעם באמצעי התקשורת. דעותיהם חשוכות ומטומטמות. ישנם לא מעט רבנים שדעותיהם ואמירותיהם גם מטומטמות וחשוכות", תקף זהבי.

"במקביל לדברים שאתה אמרת, התראיין הרב הראשי של מדינת ישראל, הרב יצחק יוסף, שאמר על חלק מהעולים מרוסיה שהם 'גויים גמורים, שונאי דת שהובאו ארצה כדי להצביע למפלגות המסיתות נגד החרדים והדת'. לא נעים להגיד לך הרב יצחק יוסף, בניגוד לאבא שלך שהיה אדם חכם ונבון – אתה אידיוט. איך אתה יכול לומר דבר כזה? מאות אלפי הרוסים שהגיעו? למעלה ממיליון, שביניהם כ-150 אלף מהנדסים, 43 אלף רופאים ו-15 אלף אמנים וספורטאים, עלייה ששינתה את פני המפה הפוליטית בארץ והעלתה את הרמה של האזרחים בישראל. הגיעו לכאן אנשים שלא מצאו להם עבודה למרות שהיו להם תארי מהנדס, וכדי שהם לא יהיו פרזיטים הם יצאו לעבוד. אני זוכר את מטאטא הרחובות מתחת לבייתי שהיה לו תואר מהנדס. איש רציני ושקט שאמר שיעבוד בניקוי רחובות עד שימצא עבודה אחרת. כמוהו היו עוד הרבה אנשים", אמר עוד.

רפי פרץ. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
רפי פרץ. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"אתה באמת חושב שהם הגיעו לארץ כי הביאו אותם לצורך הגדלת האוכלוסייה ששונאת את החרדים?", תהה זהבי. "אתה חשבת על מה שאמרת הרב יצחק יוסף? אתה לא מבין שפגעת במאות אלפי אזרחים? אתה לא מבין שחיללת את כבודם של חיילי צה"ל שהגיעו במסגרת אותה עלייה, ונהרגו למען הגנה על מדינת ישראל מפני אויביה? אתה לא מבין שכשאתה תלך לבית החולים תטפל בך גם האחות הרוסייה? היא באה לפגוע באנשים כמוך? היא מגדלת כאן ילדים וילדות".

"מה אני אגיד לכם רבותיי, קחו את הרב יצחק יוסף, הרב פרץ ושימו אותם בראש מפלגה, וצרפו אליהם את איתמר בן גביר, חביב הקהל, ואולי גם את אורן חזן, חביב הפח הגדול, ותקימו מפלגה חדשה, כי חסרות מפלגות טובות בישראל. מפלגות יהודיות וטהורות גזע שלא ירשו, חס וחלילה, שימהל דמם של יהודים כשרים בדמם של גויים. אם תהיה מפלגה כזאת, היא תעיף את כל הזרים מהמדינה, נשים גברים וטף. היא תשליך אותם לבתי סוהר, יעצרו ילדים בני 9-8 באמצע הלילה באזיקים. חזון אחרית הימים מגיע. הגזע היהודי לא ילוכלך בדם גויים המתחזים ליהודים. תחי מדינת ישראל היהודית, יחי דמם הטהור של היהודים, יחי חוק הלאום", חתם המגיש את דבריו.