גורם בליכוד התייחס הבוקר (שני) לאיחוד בין העבודה-גשר ומרצ ואמר כי "זוהי העת של הימין להתאחד. נפתלי בנט חייב לשים את האגו בצד ולאחד את כל מפלגות הימין על מנת למנוע אובדן מנדטים מיותר בפעם השלישית. מאמינים שהאחריות תגבר על השיקולים האישיים". בתוך כך, גורמים בימין אמרו בשיחה עם מעריב כי "האיחוד בשמאל בוודאי משפיע על הימין ומאיץ את המגעים לאיחוד הרשימות".

יו"ר האיחוד הלאומי, השר בצלאל סמוטריץ'‏, שיש מי שמאשים אותו בסיכול האיחוד במפלגות הציונות הדתית, אמר כי "אחרי האיחוד בשמאל, אבל גם בלעדיו, אנחנו חייבים להתאחד כולנו. מקצה לקצה. גם הבוקר אני ממשיך לחתור אל היעד הזה, בכל דרך ומכל כיוון אפשרי. הימין לא יסלח למי שימנע את האיחוד הזה ויוריד לטמיון עשרות אלפי קולות. זו הרי הסיבה שעד היום אין לנו ממשלת ימין אחרי הבחירות הראשונות".

יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר אמר כי "‏בזמן שמפלגות השמאל מתאחדות זו עם זו כדי למקסם את הקולות ולהביא לניצחון אצלנו בימין ממשיכים במשחקים ובוויכוחים. אנו קוראים לכל מפלגות הימין האידיאולוגי להתכנס ולהגיע לסיכומים על ריצה משותפת של מפלגות הימין. הזמן נמרח מספיק, כעת זה הזמן לסגור במיידי את הדברים".

חבר הכנסת מוטי יוגב (הבית היהודי) כתב בטוויטר כי אחדות בימין היא צו השעה: "אני קורא לראשי כל המפלגות שמימין לליכוד, נותרו לנו שעות בודדות לאיחוד השורות - או שקול הציונות הדתית עלול להיות אבוד. זו העת לתפור ולחבור: ימין חדש, בית יהודי, איחוד לאומי ועוצמה לישראל. חיבור גדול שיאחד לבבות וימנע אובדן קולות. זו אחריותנו לציונות הדתית ולעם ישראל".

כזכור, בסיום פגישה שהתקיימה בביתו של יו״ר העבודה עמיר פרץ בשדרות, סיכמו יו"ר העבודה-גשר, עמיר פרץ, ויו"ר מרצ, ניצן הורוביץ, על התמודדות משותפת היסטורית של מפלגותיהם העבודה - גשר - מרצ, בבחירות הקרובות. בפגישה סוכם כי הרשימות ירוצו בבחירות תחת פתק משותף באותיות "אמת".את הרשימה המאוחדת יוביל עמיר פרץ, כאשר אחריו אורלי לוי-אבקסיס בעוד שניצן הורוביץ יסתפק במקום השלישי בלבד. את החמישייה הראשונה יסגרו תמר זנדברג ואיציק שמולי.

כמו כן, מסתמן כי במקום השישי ברשימה תוצב מרב מיכאלי, ואחריה יאיר גולן, אילן גילאון, עמר בר לב ורויטל סוויד. עיסאווי פריג', הנציג הערבי היחידי ברשימה, ימוקם, ככל הנראה, רק במקום ה-11.