הקטל בכבישים נמשך: גבר כבן 51 נהרג ושלושה בני אדם אחרים נפצעו באורח בינוני בתאונת דרכים שהתרחשה הלילה (שלישי) על גשר עכברה בכביש 89, סמוך לצפת. כוחות מד"א שהגיעו למקום האירוע על מנת להעניק לפצועים טיפול רפואי ראשוני נאלצו לקבוע את מותו של בן ה-51.

הפצועים, בהם שני ילדים בני 10 ו-13 ואחד נוסף בשנות ה-60 לחייו, הועברו לחדר הטראומה של המרכז הרפואי זיו, כאשר בנוסף פונה למקום גם ההרוג.

פראמדיק מד"א, שמעון ביסמוט, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את שני הרכבים עם פגיעות קשות. נהג אחד הרכבים, גבר כבן 51, נלכד במושב הנהג כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה. תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות של הכיבוי הענקנו לו טיפול רפואי שכלל מתן תרופות והנשמה, ולאחר פעולות החילוץ המשכנו את הטיפול הרפואי אבל מצבו היה קריטי ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. שלושה פצועים נוספים, גבר כבן 50 וילדים כבני 10 ו-13 שנפצעו באורח בינוני, טופלו במקום על ידי צוותים נוספים של מד"א ופונו לבית החולים".

אתמול נהרגה הולכת רגל בת 60 מפגיעת רכב בשדרות ההסתדרות 291 בחיפה, סמוך לצומת קריית חיים, כאשר חצתה את הכביש. כוחות מד"א איתרו אותה במצב קשה ונאלצו לקבוע את מותה לאחר ניסיונות החייאה. נהרג הרכב הפוגע, תושב הקריות בן 60, עוכב לחקירה.