יממה לאחר שהודח, הגיש הבוקר (שלישי) ראש עיריית טבריה היוצא, רון קובי, ערעור לבג"ץ בדרישה לעצור את החלטת השר זאב אלקין להפסיק את כהונתו. הערב צפויה להתכנס בבניין העירייה ישיבה מקצועית ראשונה של הועדה הממונה מטעם משרד הפנים.

כזכור, אמש הודח קובי מתפקידו בידי השר להגנת הסביבה, זאב אלקין. אלקין הוסמך לדון בסוגיה במקומו של שר הפנים, אריה דרעי, אשר העביר את הסמכות בגלל טענות מצדו של קובי לניגוד עניינים. הסיבה להדחתו של קובי הייתה כישלונו באישור תקציב העירייה עד למועד הקבוע בחוק, על אף ארכה שהעניק לו דרעי. 

קובי הגיב אמש להחלטה בדף הפייסבוק שלו, ותקף את השר דרעי ואת ראש הממשלה נתניהו: "בחרתם ביבי וקיבלתם אריה דרעי! המדינה מתעוררת. בפעם הראשונה אחרי 30 שנה עצרנו את הגרעון בטבריה, הגענו לשיא בתיירות עם עלייה של 18%, גביית שיא בארנונה ושיטות ניהול מעולם ההיי טק, והנה הם רוצים לחמוד את טבריה ולהחזיר אותה להיות עיר חרדית. ביבי לך הביתה!!!!".

קובי נבחר לתפקיד באוקטובר 2018, והתבלט בציבור בעקבות מאבקיו מול נציגי המפלגות החרדיות. בבחירות לכנסת ה-22 התמודד בראשות מפלגת "הימין החילוני", אך לא עבר את אחוז החסימה.