מחיר הבגידה: גירושים הם סוגייה כואבת, שהופכת לעיתים רבות גם ליקרה ומסורבלת. עבור הגבר הזה, ייתכן שפירוק החבילה יעלה לו קרוב למיליון ש"ח. 

זוג שנישא לפני כעשור וגידל יחד שלושה ילדים, נקלע לסיטואציה מורכבת במיוחד כאשר החליטו לסיים את הקשר. ההחלטה על הגירושים התקבלה לפני כשנתיים, כשהאישה גילתה כי בעלה ניהל במשך שבע שנים קשר עם צעירה שעבדה איתו בעבר.

לאחר הגילוי, עזב הבעל את הבית, וסיפר לאשתו כי לאורך השנים המאהבת הייתה זו שהזרימה למשק הבית כסף רב. בשלב מסוים, כשרצה לגמול למאהבת, הפתיע אותה ורכש לה רכב חדש מסוג יונדאי. האישה סיפרה לבית המשפט כי גילתה על הרומן במקרה.

"בוקר אחד הטלפון של בעלי צלצל ואני זו שעניתי. מעברו השני של הקו היתה פקידה שביקשה להזכיר לבעלי כי הוא צריך להגיע לבדיקה חוזרת של היונדאי במסגרת תיקון כללי, שעוברים רכבים מאותו מודל", סיפרה. האישה ניסתה להקשות ולהבהיר כי אין בבעלותם רכב מסוג יונדאי, אך מהצד השני של הקו התעקשו שהרכב שלהם. 

חודש לאחר מכן, לאחר בירורים, הסתבר לאישה כי בעלה רכש רכב לבחורה שעמה הוא היה בקשר בעבר במסגרת העבודה. היא שכרה בלש שעקב אחר תנועות הכספים ואחר הפילגש.

"בגידה היא דבר נורא, אבל בזה ידון בית הדין הרבני", אמרה עו"ד שרין סולן, המייצגת את האישה הנבגדת. "עזות המצח והחוצפה כפי שנהג הבעל הם בלתי נסלחים", ציינה.

הסיפור הסתבך אף יותר כאשר התברר כי חודש לאחר מות אבי האישה, היא ירשה כ-470 אלף שקלים. הבעל בחר להפריש מהכסף של האב המנוח לטובת המאהבת , ורכש לה רכב ב-130 אלף שקלים.

עורכת הדין המייצגת את האישה ביקשה החזר מלא של הכספים, כמו גם פיצוי שיקבע בית המשפט ולא יפחת ממיליון שקלים, בגין פגיעה קשה ברגשותיה וחילול כבוד המת.

הבעל טען להגנתו: "מדובר בכספים ששייכים לנו כזוג, בסך הכל הלוותי לחברה לעבודה שהיתה במצוקה את הכסף והיא זו שרכשה רכב וגם התחייבה להחזיר את ההלוואה בתוך שלוש שנים".