חשד לרצח בכרמיאל: צעירה בת 30 נמצאה לפנות בוקר (רביעי) כשהיא מחוסרת הכרה, ועל גופה סימני דקירה רבים. צוות מד"א שהגיע למקום ניסה לבצע בה מספר פעולות החייאה, אולם בסופן נאלץ לקבוע את מותה. 

כוחות משטרה רבים מתחנת כרמיאל ומחוז צפון, שהגיעו לזירה, החלו בחקירת האירוע לרבות איסוף ממצאים פורנזיים. ידוע כי סמוך ל-06:00 בבוקר התקשר שכן מאותו בניין למשטרה ולמד"א ודיווח כי קיבל מידע לפיו בדירת שכנתו בדירה הרביעית נמצאת גופה. 

שוטרים בזירה. צילום: דוברות המשטרה
שוטרים בזירה. צילום: דוברות המשטרה

השוטרים שהגיעו למקום אכן איתרו, כאמור, את גופתה של המנוחה. כשהם נכנסו לדירה, נחשפו אנשי המשטרה למראה מזוויע, שבו המנוחה שכבה מוטלת בתוך שלולית דם, כאשר בסלון הדירה בקבוקי אלכוהול, מה שמצביע, לכאורה, על נסיבות האירוע שהסתיים במותה הטרגי של בעלת הדירה. 

על פי הידוע, בין המנוחה לבין הצעירה שנעצרה מאוחר יותר בחשד לביצוע הרצח הייתה היכרות מוקדמת, והשתיים שהו בדירה ושתו לשוכרה. בשלב מסוים, כך על פי החשד, התגלע ויכוח בין השתיים, במהלכו דקרה החשודה את חברתה וגרמה למותה. מיד לאחר מכן, סמוך לשעה 05:30 ירדה החשודה מבית הקורבן וכשידיה מגואלות בדם פנתה לשכן בבניין ודיווחה לו כי מוטלת בדירה גופה על הרצפה. השכן, כאמור, היה זה שהעביר את הדיווח למשטרה, וככל הנראה זה שהעביר את פרטי החשודה למשטרה.