צעיר בשנות העשרים לחייו ותושב הצפון בשנות ה-40 המאוחרות לחייו נעצרו על ידי יחידה 105 בלהב 433 בחשד לביצוע שורה ארוכה של עבירות מין לכאורה בקטינות. על פי החשד, נהג אחד החשודים, צעיר כבן 24 מנתניה, ליצור קשר עם עשרות קטינות בנות תשע עד, 17 והזדהה כנערה בשם "שרית" מהרצליה. במקרים אחרים הוא הזדהה בשמות "אלון" ו"אלון דביר". לאחר ביסוס הקשר, הוא ביצע בהן במספר הזדמנויות עבירות מין חמורות במרחב הווירטואלי. באחד המקרים הוא אף שידל קטינה לאינוס באמצעות הרשת.

העצור השני הוא תושב קרית מוצקין כבן 48, אב לארבעה ילדים, שהתכתב במשך תקופה עם קטינות מתוך כוונה לבצע בהן לכאורה עבירות מין. המעצר של השניים הוארך אתמול בבית משפט השלום בשבעה ימים נוספים. בשלב זה, לצד החקירה שנמצאת בעיצומה, מתבצע תהליך של איתור וגביית עדויות מקטינות נוספות שייתכן ונפגעו על ידי מי מהשניים. 

כאמור החקירה מנוהלת ביחידה 105 בלהב 433, בליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, ובתיאום עם גורמי הרווחה. מהמשטרה נמסר: "לאור דפוס פעולתו הסדרתי של החשוד, ככל שעולה חשד בקרב הורים/ מחנכים/ בני משפחה וכו' כי ייתכן וקטינה/ קטין נוספים נפלו קורבן למעשיו מסוג זה, נא לפנות בהקדם למוקד 105- מוקד להגנה על ילדים ונוער ברשת האינטרנט, לגבי כל חשד או חשש באשר הוא.