ח"כ גדי יברקן, שהודח ממפלגת כחול לבן, הודיע הערב (רביעי) רשמית על הצטרפותו לרשימת הליכוד לקראת הכנסת הבאה: "אני יוצא לדרך חדשה בתנועת הליכוד, זו שפעלה למעננו עוד מימי בגין ושמיר, שהקהילה האתיופית תמיד היתה נר לרגלם ועודנה גם היום בהנהגתו של בנימין נתניהו".

"הערכים עליהם גדלתי הם כאלה שמעולם לא הייתי משתמש במשהו שאינו שייך לי" כתב יברקן בראשית ההודעה שהוציא לתקשורת והצהיר כי "לכן היום אני מחזיר את המנדט למפלגת כחול לבן ביושר ובלב שלם, והולך אחרי הלב שלי ולמען הציבור שלי לדרך חדשה. אני מודה למשה בוגי יעלון על האמון ועל שיתוף הפעולה".

"זה לא סוד כי בעבר השמעתי ביקורת על ראש הממשלה" המשיך יברקן בהודעתו והוסיף כי "מה שמניע אותי זה אך ורק עתיד המדינה ועתיד הקהילה שנותנת בי אמון פעם אחר פעם, חובתי המוסרית לקהילה היקרה שלי, היא לדאוג, לטפל ולפתור את הסוגיות הבועורות אותם אפרסם יחד רה"מ".

"רוב גדול של ציבור בוחריי אוהב ומעריך את הליכוד ואת בנימין נתניהו, כך גם אני על אף הביקורת שהשמעתי כלפיו בעבר" סיכם יברקן את הודעתו.

גדי יברקן, מיקי זוהר
גדי יברקן, מיקי זוהר

אשר יברקן, אחיו של גדי, התראיין לתכניתם של דרור רפאל וארז קליימן ב-90FM, ואמר כי הוא "הולך להצביע לכחול לבן, גם אם אחי בליכוד". והוסיף כי הוא "מאוכזב מגדי". אחיו של הח"כ גם תקף את מפלגת השלטון כשאמר כי "במשך 13 שנה ביבי רק שיקר, גם לגדי וגם בכלל לקהילה האתיופית. כשחבר'ה נרצחו בידי השוטרים של ביבי, אף שוטר לא עמד לדין".

כזכור, גדי יברקן, שלקח חלק ברשימת כחול לבן כחבר מפלגת תל"ם, בראשותו של משה 'בוגי' יעלון, ונכנס לכנסת מהמקום ה-33, לאחר שתי מערכות הבחירות האחרונות, הודח על ידי יו"ר התנועה, בני גנץ, בעקבות שיחות שניהל עם חברי הליכוד.