חשד לרצח: גבר בן 57 נחנק למוות במהלך הלילה (חמישי) ברחוב שחם בפתח תקווה. כוחות ההצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו, כאשר במקביל במשטרה פתחו בחקירה, במסגרתה נעצר גבר בן 50 החשוד בביצוע המעשה. מעדות ראשונה שמסר החשוד במקום הוא טוען כי חברו ביקש לרכוב על אופניים בחזרה לביתו, וזאת בעת שהיה שיכור לגמרי. לדבריו, מכיוון שחשש לחייו, ביקש ממנו שיישאר במקום, ומשזה יצא עם האופניים לכביש החליט לקשור אותו לכיסא במקום, ובהמשך מצא אותו מחוסר הכרה.

מעט לאחר חצות דווח למשטרה על גבר כבן 50 ללא הכרה ברחוב השחם באזור התעשייה בעיר. החוקרים שהגיעו למקום איתרו סמוך לזירה את החשוד בן ה-50 שנעצר לחקירה. נציין כי מדובר באזור בו נמצא מרכז הבילויים של העיר, הרווי במסעדות וברים, לצד מרכזי הייטק ותעסוקה.

מחקירה ראשונית עולה החשד לפיו החשוד ברצח עובד כשומר במחסן למוצרי חשמל בעיר, ובמהלך שעות הערב המאוחרות הוא הזמין למקום מספר חברים, כולם תושבי פתח תקווה, ששתו יחד לשוכרה. בשלב מסוים, ככל הנראה, חלק מהחברים עזבו את המקום וחזרו לביתם, אולם אחד מהם נשאר יחד עם השומר, וככל הנראה במהלך ויכוח שהתגלע ביניהם חנק החשוד את חברו באמצעות חבל שלפת סביב צווארו וגרם למותו. 

פראמדיק מד"א, בני טבק, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב בתוך המבנה כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל הנשמות, עיסויים ומתן תרופות אבל לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

רק לפני כיממה נדקרה למוות צעירה בת 32 בדירתה בכרמיאל. במשטרה חושדים כי חברתה בת ה-30 רצחה אותה לאחר שהשתיים שתו לשוכרה. על פי הידוע, בין המנוחה לבין הצעירה שנעצרה מאוחר יותר בחשד לביצוע הרצח הייתה היכרות מוקדמת, והשתיים שהו בדירה ושתו לשוכרה. בשלב מסוים, כך על פי החשד, התגלע ויכוח בין השתיים, במהלכו דקרה החשודה את חברתה וגרמה למותה. מיד לאחר מכן, סמוך לשעה 05:30 ירדה החשודה מבית הקורבן וכשידיה מגואלות בדם פנתה לשכן בבניין ודיווחה לו כי מוטלת בדירה גופה על הרצפה. השכן, כאמור, היה זה שהעביר את הדיווח למשטרה, וככל הנראה זה שהעביר את פרטי החשודה למשטרה.