19 ימים לפני אירוע גמר "הכוכב הבא לאירוויזיון" ו-13 מתמודדים אחרונים נשארו להתמודד בשלב "הכסא החם" במסגרתו מי שיסיים את השלב ישוב על הכסא (משמע לא צבר ניקוד רב)- יודח הביתה.

אלה-לי, אחת הפייבוריטיות של התכנית, פתחה את השלב עם I Kissed A Girl המקפיץ של קייטי פרי כשהיא מרימה את האולפן מההתחלה עם קולה המיוחד והפרפורמנס הבועט והאנרגטי רווי הביטחון העצמי כשמלווה אותה הרכב המורכב אך ורק מבנות.

אלה לי הציבה לסיפתח רף מאד גבוה של 84% ומי שהוצבה בפניה המשימה לעבור את הרף הזה הייתה מורן אהרוני שבחרה לבצע את Always remember us this way (מהסרט "כוכב נולד") של ליידי גאגא אותו הקדישה לחבר טוב שלה שנהרג בתאונת דרכים.

אהרוני נעה בקלות ובנונשלנטיות בייחוד כשמדובר בבלדות, כמו ילדה בגן שעשועים, במקום הטבעי לה ועם קול עוצמתי, מרגש ושירה מדויק העניקה פייט הוגן לאלה-לי, אך הגיע ל-83%, אחוז אחד פחות מאלה-לי שעברה לשלב הבא.

הבא להתחרות היה אוהד שרגאי, שאתגר עצמו ואת הקהל עם "ואם פרידה" של דקלה, בלדה מלנכולית שדי מורידה לעומת שתי המתמודדות הקודמות.

עם זאת, שרגאי בקולו המיוחד ובשירה התיאטרלית והייחודית הצליח לקחת את השיר לכיוון שלו והעניק לו אינטרפרטציה מעניינת שלא נפלה מהמקור לטעמי אך הגיע רק ל-68% ועבר לחמם את הכסא.

הטינאייג'רית הבאה להתחרות הייתה ללי ("קילה") בת ה-16 , פייבוריטית גם היא לזכות בגמר, שביצעה את Wings של להקת ליטל מיקס.

עם בטחון עצמי מלווה בביישנות מזערית מתוקה, ללי פתחה לי את הראש מהרגע הראשון בו פתחה את קולה והביאה את חו"ל היישר לבמת "הכוכב הבא לאירוויזיון" כשמלבד כוריאוגרפיה מעולה ואטרקטיבית, היא הצדיקה את היותה אחת המתמודדות הבולטות בכל עונות התכנית כשהיא משאירה אבק לשרגאי עם 89% והפכה למובילה למרות שבכתה בסיום השיר וטענה שהתרגשה וזה מה שהפך את ביצועה כדבריה (ושלא בצדק) לטעון שיפור רב.

הבאה לעלות הייתה עדן אלנה, זוכת "אקס פקטור" שסיפרה על קשיי ההתמודדות עם התהילה העכשווית. הבחירה של אלנה הייתה "אילו יכולתי" (אמא) של ריקי גל, קלאסיקה ישראלית אהובה ומורכבת מהאייטיז שנתפסה כרף גבוה לזמרת הביישנית והמתרגשת.

אלנה, שהקדישה את השיר לאמה שישבה בקהל, הגזימה לדעתי קצת עם המיינרות והדרמטיות בביצוע, אבל העובדה שביצעה את השיר בכנות חנוקת דמעות הצליחה לצמרר ולגעת כשגם היא מותירה את שרגאי על הכסא החם עם 86% והתרגשות שגרם לשירי מימון להתמוטט מדמעות.

;

לגבי שאר המתמודדים- נאלץ לחכות לשבת במתח.