פאניקה בפתח תקווה: משטרת העיר מנהלת בשבועות האחרונים חקירה בניסיון להתחקות אחר עקבותיו של פדופיל בשנות ה־30 לחייו החשוד כי תקף שלוש ילדות וניסה לבצע בהן את זממו.

לנוכח המאפיינים של שלושת האירועים - שניים מהם בשכונת עין גנים, והאחרון, לפני שבוע, בכפר גנים א' - ועל פי הפרטים שמסרו הקורבנות, המשטרה סבורה כי אותו חשוד מעורב בכולם. לפי הידוע, בכל המקרים החל החשוד לעקוב אחר ילדה ברחוב. בשלב מסוים, כשכל אחת מהן עברה סמוך לבניין מגורים חשוך, הוא התנפל עליה מאחור, סתם את פיה וניסה לגרור אותה לפינה צדדית כדי לבצע בה את זממו.

ביום חמישי שעבר עקב החשוד אחר בת 8, זמן קצר אחרי שהורי חברתה ליוו אותה לפינת רחוב מוארת. אמה של הילדה אמרה: "סמוך לשעה 18:00 ליוו הורי החברה את בתי עד למקום, ובו היא אמרה להם שהיא יכולה להמשיך לבדה. מרגע שעזבו אותה היא הבחינה שבעקבותיה הולך צעיר. היא ניסתה לעורר את תשומת לב העוברים והשבים, אבל היה מאוד קר וגשום. היא עצמה הייתה מבוהלת מאוד, ולכן פנתה אליהם בלחש, כנראה, ולדבריה לא התייחסו אליה כלל". 

עוד אמרה האם: "בתי לא פסעה בדרך הקבועה, כדי שלא להיקלע לסמטה חשוכה. היא המתינה סמוך לאחד הבניינים, בתקווה שהצעיר שעקב אחריה ימשיך לדרכו, אבל הוא ארב לה בהמשך הדרך. בשלב מסוים היא החליטה לפתוח בריצה, בתקווה שתצליח להגיע הביתה בשלום - ואולם ממש בכניסה לבניין המגורים שלנו, ברחוב חפץ מרדכי, הוא התנפל עליה, תפס אותה מאחור, סתם את פיה וניסה לגרור אותה לסמטה צדדית. בתי נלחמה בו בכל כוחה, בעטה בו וניסתה לצעוק. בשלב מסוים, ככל הנראה בעקבות עוצמת הבעיטות, הוא שחרר את ידו מפיה והיא צעקה בעוצמה. הצעקה הבהילה אותו והוא נמלט. בתי טיפסה במדרגות, צורחת בקולי קולות.

"לדאבוני, אף על פי שכולנו נכחנו בבית, בגלל מזג האוויר החורפי לא שמענו כלום. בתי פרצה הביתה בבכי וצעקה: 'אמא, הוא סתם לי את הפה! אמא, את לא יודעת מה קרה לי!'. היא הייתה מבוהלת מאוד, ואפילו שרציתי לרדוף אחר החשוד, העדפתי בגלל מצבה לשהות לצדה - והתקשרתי מיד למשטרה. השוטרים הגיעו בתוך דקות. באותו ערב בדקו את מצלמות האבטחה בבניין שדרכו עברה בתי, ואפשר לראות שם את החשוד עוקב אחריה".

לדברי האם, הילדה תיארה "בחור באמצע שנות ה־30 לחייו, גבוה ורזה. הוא לבש חולצה בצבע תכלת וחבש כיפה סרוגה. הוא אחז שקית שחורה". האם הוסיפה: "בתי עדיין שרויה בפאניקה. אנחנו מנסים להשכיח ממנה את הסיוט הנורא הזה ולהחזיר אותה לשגרה ככל האפשר. במקביל אנחנו דואגים ללוות אותה בכל רגע. בית הספר קיבל עדכון ופועל ללא דופי, וחברות מלוות אותה לכל פינה".