כחול לבן במהלך לזירוז הדיון בחסינות נתניהו במליאה: יו״ר הוועדה המסדרת ויו״ר סיעת כחול לבן, ח״כ אבי ניסנקורן, פנה היום (שישי) ליועמ"ש הכנסת בבקשה להבהרה דחופה בנוגע למועד כינוס המליאה בנוגע להקמת ועדה העוסקת בחסינות נתניהו מעת שהוגשה דרישה בחתימות 25 ח״כים מחמש סיעות, המהוות רוב בכנסת.

בבקשת ניסנקורן נכתב כי "עמדתנו היא כי יש חובה לכנס את מליאת הכנסת להצבעה, עוד באותו שבוע שהוגשה הבקשה. עד כה לא זומנה המליאה, חוות הדעת שניתנה על ידי היועמ"ש לכנסת הבהירה כי יש חובה לכנס את מליאת הכנסת, נבקש את עמדתכם הדחופה". 

בתוך כך, יו"ר כחול לבן בני גנץ תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו ברשתות החברתיות על רקע האירועים הפוליטיים האחרונים. "מי שמוכן להשתמש בביטחון ישראל כדי להכניס את תומכי כהנא לכנסת - לא ראוי להיות ראש ממשלת ישראל", כתב גנץ.

"השבוע האחרון לא היה פשוט לאזרחי מדינת ישראל, שלצערי נחשפו שוב לכל מה שמכוער בפוליטיקה שלנו - דילים, שקרים, הסכמים שמופרים, מילה שאינה מילה ומסחרה פוליטית בהובלת הנאשם נתניהו וחבריו לברית החסינות. אבל אם יש שיעור אחד שחונכתי עליו הוא "להסתכל על חצי הכוס המלאה". נקודת האור היא שהוסרו המסכות", כתב גנץ. 
  
"לצערי המידות כל כך הושחתו במשך שנים שזה לא נראה כמו אירוע מיוחד, אבל אל תטעו - מי שסוחר בביטחון המדינה לטובת תועלת פוליטית ומנצל את תפקידו הממלכתי בשביל גורלו האישי - לא יכול להיות ראש ממשלה. מי שממנה שר משפטים שמנסה להחריב את מערכת אכיפת החוק ולשרת את האינטרסים האישיים שלו- לא יכול להיות ראש ממשלה. מי שממנה שר חינוך שלא מכיר בכל תלמידי ישראל ומתחייב לשמור לו על הכסא בשביל דיל פוליטי- אסור שיהיה ראש ממשלה".