אישה כבת 30 נהרגה היום (שבת) בתאונת דרכים בין שני כלי רכב סמוך למחלף איילץ צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותה ופינו לבתי החולים חמישה פצעים נוספים בינהם בר כבן 25 עם חבלת ראש במצב בינוני לבי"ח בלינסון. ארבעה פצועים במצב בינוני וקל פונו לבית החוילם מאיר, בהם גבר כבן 25 עם חבלות בגפיים, נשים כבנות 60 ו- 33 וילדה כבת 11 עם חבלות בחזה. 

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א עידו שיף: "כשהגעתי למקום ראיתי רכב עם פגיעות פח ומרחק של מספר מטרים רכב הפוך ובסמוך אליו שכבה על הכביש אישה בשנות ה 30 כשהיא מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה, במקביל לסריקת הזירה להערכת מצבם של הפצועים הנוספים הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות אבל הפציעה שלה הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה. הפצועים הנוספים, בהם מספר מבוגרים וילדה כבת 11 שנפגעו באורח בינוני וקל טופלו בשטח ופונו באמבולנסים של מד"א לבתי החולים בלינסון ומאיר כשמצבם יציב"?

מוקדם יותר היום נהרג גבר בן 22 בהתהפכות רכבו בכביש 90, סמוך למפעלי ים המלח. כוחות מד"א שהועזקו למקום על מנת להעניק לו טיפול רפואי נאלצו לקבוע את מותו לאחר שאיתרו אותו ללא סימני חיים. במקביל, כוחות משטרה הגיעו לזירה ופתחו בחקירת נסיבות האירוע.

פרמדיק מד"א, בריאן בן דוד, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את נהג הרכב לכוד ברכבו כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. במקביל לפעולות החילוץ של לוחמי האש ביצענו בדיקות רפואיות. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח".