שרת התרבות והספורט, מירי רגב, ויו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, התעמתו הערב (שבת) באולפן התוכנית "המטה המרכזי" בערוץ 13. הדבר קרה כאשר ליברמן סיים ראיון עם מגישת התוכנית, אילה חסון, ורגב נכנסה לאולפן על מנת להחליפו.

כאשר חסון אמרה לשניים "אתם לא חייבים להגיד שלום אחד לשניה", ענתה רגב כי היא דווקא איחלה לליברמן שבוע טוב, אך לא זכתה למענה. ליברמן ענה: "אני אומר שבוע טוב רק לבני אדם".

רגב פרסמה תגובה לדברים: "הזדעזעתי מתגובתו הבוטה, הפוגענית והמשפילה של ליברמן כלפיי במהלך שידור חי במטה המרכזי אצל איילה חסון. פגשתי אותו הערב באולפן, ברכתי אותו בברכת שבוע טוב והוא השיב: ״אני עונה שבוע טוב רק לבני אדם״. לאמירה השובניסטית והמיזוגנית אין מקום בשיח בין גברים לנשים, ואין לה מקום בכלל. אפשר להיות חלוקים בדעות, אפשר לבקר, אבל לאיש אין את הזכות לנהוג בדרך הזו. לליברמן אין דרך ארץ ואין כבוד בסיסי בין בני אדם ואין לי אלא לגנות התנהגות כזו. אבוי לנו אם זה האיש שרוצה להביא אחדות בעם ישראל...".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב גם הוא לעימות וכתב בחשבון הטוויר שלו כי "ההתנהגות של ליברמן לא אנושית ולא מכובדת. בניגוד לו, השרה מירי רגב נהגה בנימוס ובכבוד. אנו גאים בפועלה כשרת התרבות והספורט ששברה את מונופול השמאל בתרבות, הביאה את התרבות לפריפריה וקידמה רבות את הספורט הישראלי בזירה הבינלאומית".

בתוך כך, ליברמן הגיב לאמירות של מספר חברי כנסת מגוש הימין-חרדים, לפיהם יוביל למערכת בחירות רביעית, והתחייב כי תרחיש כזה לא יקרה: "‏גוש החסינות והכפייה הדתית מתואם גם במסרים. כשרגב, בנט וגפני חוזרים על אותה מנטרה, כנראה שבגוש חוששים שלא יהיו בחירות 4. אז אני שב ואומר: לא יהיו בחירות 4. מי שמעוניין בממשלת חסינות וכפייה דתית שיצביע לליכוד-ימינה-מפלגות חרדיות. מי שרוצה ממשלה ציונית ליברלית שיצביע ישראל ביתנו".