במהלך התוכנית "המטה המרכזי" עם אילה חסון, ששודרה אמש בערוץ 13, נפגשו ח"כ אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו) והשרה מירי רגב (הליכוד). במהלך חילופי הכיסאות סירב ליברמן לשוחח עם ח"כ רגב והבהיר שהוא אומר שלום רק לבני אדם. רגב, שהזדעזעה מדבריו, טענה שמדובר באמירה שובניסטית.

חן ליברמן ('חדשות 13') הסבירה הבוקר (ראשון) לבן כספית וינון מגל ב-103FM את הציוץ שלה בעקבות הדברים בו כתבה: "האמירה של ליברמן דוחה", והוסיפה: "לא כל אמירה דוחה שמופנית כלפי אישה היא בהכרח שוביניסטית ומיזוגנית, אז שמירי רגב תמשיך לעוף על אייל גולן מבלי להניף את הדגל הפמיניסיטי רק כשנוח לה".

ינון: במשך שנים אני לומד פה מהפמניסטיות שכל אמירה בוטה כלפי אישה היא מיזוגנית ושנאת נשים. פתאום כשזה מופנה כלפי מירי רגב זו סתם גסות רוח. אולי את מניפה את הדגל הפמיניסטי רק כשנוח לך?
"אני לא יודעת מי הייתה המורה הפמיניסטית שלמדה אותך את זה, כי אולי לא הקשבת מספיק בשיעור. לא כל דבר מגעיל שאומרים לאישה הוא בגלל נשיותה. כשאיזשהו עלבון מופנה לאישה בגלל היותה אישה אפשר לומר שזה מיזוגני. במקרה זה יש יחסים עכורים בין אביגדור ליברמן למירי רגב והדבר שהוא אמר לה נובע בגלל אישיותה ולכן אני לא רואה בזה שום דבר שוביניסטי ומיזוגני".

בן: את ופמיניסטיות רבות לא עושות פה הנחה לליברמן? אם הוא היה אומר את זה למירב מיכאלי הבוקר איך היית מגיבה?
ינון: אני מסכים שלא כל אמירה לאישה היא בגלל המגדר שלה. אבל אתן אלה שכל הזמן אומרות את זה.
"מי זה כל מי שאומרות את זה? אני לא יודעת מי זה 'אתן'. אולי יש לך איזושהי אי הבנה. גם כשאומרים שהיחס לסתיו שפיר הוא מיזוגני אפשר להעלות את השאלה אם זה נובע ממשהו שקשור לאופי שלה כן או לא. המקרה של אתמול לא רלוונטי".

בן: אתה מנסה לחמם אטריות קרות. ליברמן לזכותו ולגנותו יאמר שגם לאחמד טיבי הוא מתייחס באותה צורה.
ינון: אני טוען שיש כאן צביעות של הפמיניסטיות שכל דבר משליכות לשנאת נשים.
"ינון, יש אנשים שלא מצליחים להכיל רעיונות מורכבים. אני כן מצליחה. לא תמיד הדבר הוא שוביניסטי".

ינון: אני טוען שההצלחה שלך היא פוליטית.
"אתה יכול לטעון את זה אך אין לך הוכחות אמיתיות לזה. יכולתי לומר שהאמירה של ליברמן דוחה בטוויטר. אני לא נשיאת המדינה שכל האומה מחכה לגינוי שלי. היה לי משהו נוסף לומר על האירוע הזה וזה מה שבחרתי להוסיף. ברור שכל אחד מדבר מפוזיציה, כל עוד הדברים נכונים אני לא מבינה מה הבעיה".

בן: רגב מגדפת את ליברמן בכל הזדמנות וזה בסדר לא לומר לה שלום.
ינון: אני חושב שהוא סתם דיבר בגסות רוח.
"בזה אנחנו מסכימים. זו הפעם הראשונה ששנינו מסכימים מזה הרבה זמן, בוא נחגוג את ההסכמה הזאת ונמשיך הלאה".

ינון: אם הגענו למצב שאת ושדולת הנשים אומרות שלא כל דיבור לא נאות כלפי אישה הוא שוביניזם אז דיינו. בואי נראה את מבחן המציאות.